הרשמה

על מה יכריז יוצר Mortal Kombat ב-2 ליוני?

הספירה לאחור החלה

לשם שינוי, הנה הכרזה שדווקא לא קשורה לכנס E3 שיתקיים עוד חודש, או שאולי כן? אד בון (Ed Boon), היוצר של סדרת Mortal Kombat והקול השרמנטי מאחורי קריאת ה-"Get over here" של סקורפיון, מטריף בימים האחרונים את העוקבים שלו בטוויטר עם רמזים וחצאי-רמזים על הכרזה הולכת וקרבה.

זה התחיל עם ציוצים כמו "השורש הריבועי של 841" ולאחריו "מספר הימים בחודש פברואר", כלומר 29 ו-28 בהתאמה, מה שרמז על ספירה לאחור ל... משהו. כנס E3 ייפתח השנה ב-10 ליוני וצפוי לכלול את כל ההכרזות הגדולות, אך הספירה של בון תסתיים ב-2 ליוני. מה זה אומר? אנחנו יכולים רק לנחש.

לגבי ההכרזה עצמה, יש שתי אופציות מרכזיות: או שמדובר על Mortal Kombat 10 או בסבירות נמוכה יותר - Injustice 2. המשחק האחרון שהחברה הוציאה הוא כותר המכות המצליח Injustice, כך שהגיוני שהיא עובדת כרגע על Mortal Kombat חדש, ובתקווה - אחד שיהיה מפותח ומותאם לקונסולות הדור הנוכחי (Xbox One, PS4) ואולי אפילו למחשב. כשאחד המעריצים שאל את בון בטוויטר אם הם מתכננים להביא את Mortal Kombat 9 בגרסה מחודשת לקונסולות החדשות (כמו שהם עשו עם Injustice ל-PS4), הוא ענה: "אתם לא מעדיפים משחק חדש לדור הבא?"

כולנו ראינו כמה אכזרי ומדמם היה Mortal Kombat 9 עם היכולות של הדור הקודם - מעניין איך האלימות הזו תיראה על הדור החדש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י