הרשמה

שמועה: Blizzard תכריז על MMO חדש השנה

האם "פרוייקט טיטאן" הידוע לשמצה יחשף?

אין ספק שחברת Blizzard שמה את הרגל על הגז בשנתיים האחרונות - כבר לא מדובר בחברה של משחק אחד בשנה במקרה הטוב, אלא במפתחת ענק שעובדת על פרוייקטים רבים במקביל. השבוע צצו פרטים חדשים שרומזים כי יש משחק חדש בדרך, ונראה שמדובר באחד גדול. ולפי השמועה, המשחק הזה הוא כותר המוני ברשת (MMO) שיחשף עוד השנה.

אז מה יש לנו? לפי "מקור מיודע" שדיבר עם אתר Gamerant, ה-MMO החדש של Blizzard יוכרז בכנס Blizzcon השנה, שיתקיים בחודש נובמבר. וזה לא המקור היחיד - Kotaku דיווחו לאחרונה על פרט מעניין בפרופיל LinkeIn של אחד המפתחים בחברה. ברזומה של המפתח תחת העבודה הנוכחית כתוב: "אנו עובדים על פרוייקט סודי ביותר שיחשף מתישהו ב-2014". בנוסף לאלה, אנחנו כבר יודעים ש-Blizzard רשמה כותר חדש נקרא Overwatch אבל אין שום פרטים נוספים עליו.

Blizzard עובדת כיום על הרחבה חדשה ל-WoW, הפרק השלישי של Starcraft II, משחק ה-MOBA שנמצא כיום בבטא Heroes of the Storm, הרחבה למשחקים הקלפים הדיגיטלי Hearthstone ואולי אפילו הרחבה שניה ל-Diablo III. תוסיפו לכל אלה זכיון חדש לגמרי ויש לכם את אחד מכנסי Blizzcon החמים של החברה מזה שנים. עכשיו נותר רק לחכות לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י