הרשמה

Unreal Tournament הבא יהיה חינמי

גם אתם יכולים להיות חלק מפיתוח המשחק

את השם Unreal אתם כנראה מכירים ממנוע ה-3 Unreal Engine שהרכיב את רוב משחקי היריות של הדור הקודם, אבל מי שנמצא בסביבה מספיק זמן בטח זוכר את משחקי Unreal, ובראשם Unreal Tournament - אחד מכותרי היריות הראשונים שנוצרו במיוחד למשחק ברשת. בקרוב אנו נתחיל לראות משחקים מהדור החדש שמתהדרים במנוע Unreal 4 הנוצץ, אבל אי אפשר לחנוך מנוע Unreal חדש בלי משחק עם אותו שם.

השבוע קיבלנו את הפרטים הראשונים על Unreal Tournament הבא, ונראה שזה לא הולך להיות משחק טיפוסי. בתור התחלה, UT הבא יהיה חינמי. ולא בסגנון "Free to Play" עמוס במיקרו-מכירות, אלא פשוט חינמי - אבל זה אפילו לא החלק המעניין. המשחק יהיה פרוייקט פתוח שנועד לעודד יותר מפתחים ומודרים לעבוד עם מנוע Unreal 4. כל שלבי הפיתוח יהיו חשופים לציבור הרחב ואפילו הקוד עצמו יהיה פתוח לכל אחד. גם השחקנים עצמם יוכלו להפוך לחלק מתהליך הפיתוח ולא באופן תיאורטי כמו תרומה ב-Kickstarter אלא בפיתוח ממשי - החל מכתיבת קוד ועד עיצוב דמויות. לפי עמוד המידע החדש, פיתוח המשחק כולו יהיה "איחוד כוחות של Epic, מפתחי UE4 ומעריצי UT".

אז מתי נוכל לשחק ב-Unreal Tournament הבא? כרגע אין תאריך משוער אך מן הסתם שיתוף פעולה שכזה יקח הרבה זמן. אחרי שהמשחק יושק, כל אחד יוכל למכור מודים ותכנים שהוא יצר, והרווחים האלה הם למעשה מה שיממנו את המשחק. מה אתם חושבים על הרעיון המהפכני הזה לפיתוח? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:02 12.05.2014 | DDRRE DDRRE

    קדימה להחיות את הפורומים! יש לנו קהילה להרים!

  2. 2

    17:57 12.05.2014 | omri 007 omri 007

    ואווווווווווווווווווו !!!

    חלום שהתגשם!!!

  3. 3

    23:27 12.05.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    סוף סוף מישהו שמרים את הכפפה!

  4. 4

       | פורסם ע"י