הרשמה

Games with Gold - בקרוב גם ל-Xbox One

אילו משחקים יהיו חינמיים בחודש יוני?

סוף סוף, מיקרוסופט מתחילה לצמצם את הפערים מול סוני. זה התחיל עם ההפרדה בין ה-Xbox One והקינקט, והמחיר החדש של 400$ לקונסולה ללא מצלמה, המשיך עם הסרת שורה של מגבלות ממנויי ה-Xbox Live הרגילים (שאינם בעלי Gold), ולבסוף קיבלנו את הבשורה המשמחת הבאה: תוכנית ה-Games With Gold סוף סוף מגיעה ל-Xbox one בחודש יוני.

בדיוק שנה אחרי שתוכנית המשחקים החינמיים הוכרזה, כעת מיקרוסופט מרחיבה את השירות ותיתן 5 משחקים בחודש הבא: שלושה עבור ה-Xbox 360 ושניים עבור ה-Xbox One, שיהיו זמינים עבור בעלי חשבון הפרימיום Xbox Live Gold.

אז מה המשחקים החינמיים שמצפים לנו בחודש הבא?

Xbox 360

  • Charlie Murder - משחק אינדי עם סגנון פאנק שמחזיר אותנו לימי משחקי ה-Beat 'em up של פעם. הוא לא משובח כמו Castle Crashers אך מהנה מאוד ומגיע עם סגנון ויז'ואלי שונה ומעניין.
  • Dark Souls - המשחק הזה צריך בכלל תיאור? זוהי יצירת מופת קשה ובלתי-מתפשרת שתגרום לכם לתלוש שערות ואז להרגיש אושר לא נורמלי - אם תצליחו לנצח כמובן.
  • Super Street Fighter IV: Arcade Edition - יש סיבה טובה מאוד למה SF IV הוא עדיין משחק המכות המוביל והחשוב ביותר בסצינה התחרותית: הוא כיפי, הוגן, קל מאוד ללמוד אותו וקשה מאוד להפוך בו למאסטר. גרסה זו של המשחק היא העדכנית ביותר אך גרסאת ה-Ultra יוצאת בקרוב. אם תורידו את המשחק, תוכלו לשדרג ל-Ultra במחיר נוח במקום לרכוש את המשחק המלא.

Xbox One

  • Halo: Spartan Assault - באופן טבעי זה המשחק הראשון שיחולק בחינם, ואנחנו מבינים את זה. Spartan Assault הוא ספין-אוף למשחקי Halo עם סגנון יריות ממבט עילי במקום במבט ראשון.
  • Max: The Curse of Brotherhood - זהו אחד ממשחקי האינדי הראשונים שהושקו על ה-Xbox One. זהו משחק פלטפורמה חמוד ומאתגר. אל תפחדו מהגישה הילדותית - יש שם שלבים שיאתגרו כל מבוגר.

מה אתם חושבים על ההיצע החדש של Games with Gold? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י