הרשמה

הקינקט נפרדת מה-Xbox One

הקונסולה תעלה 400$ ותאפשר לשחקנים לרכוש את המצלמה בנפרד

זוכרים בשנה שעברה שמיקרוסופט הכריזה על כל מני דברים מגוכחים עבור ה-Xbox One ואז חזרה בה? זה התחיל עם הדרישה שהקונסולה חייבת להתחבר לאינטרנט פעם ביום או שהיא נחסמת; או עם הרעיון לפיו דיסק משחק יכול להיות שייך אך ורק לקונסולה אחת, ולא ניתן להעברה בין שחקנים. כמעט שנה מאוחר יותר, מיקרוסופט החליטה שוב לשנות את חוקי המשחק וחזרה בה מכמה וכמה החלטות קריטיות שנעשו לגבי ה-Xbox One.

ההחלטה הקריטית ביותר שנעשתה בקשר לקונסולה היא הפרדה בין מצלמת הקינקט לקונסולה עצמה. עד כה, ה-Xbox One נמכרה במחיר של 500$ וכללה את הקינקט בתור חלק הכרחי מהקונסולה. מעכשיו, הקונסולה תימכר בנפרד במחיר של 400$ ומי שירצה את הקינקט כנראה יצטרך לשלם כ-150$ על המצלמה בנפרד - בערך כמו העסקה שמציעה המתחרה PS4.

לפני השקת ה-Xbox One, מיקרוסופט הסבירה את ההגיון מאחורי הכללת הקינקט בתור חובה, ובאותו הזמן זה דווקא היה נשמע די הגיוני: כשהמפתחים יודעים שהקינקט היא חלק אינטגרלי מהחבילה ונמצאת אצל כל שחקן ולא רק אצל חלק מהם, היא יכולה להשתמש בה בדרכים הרבה יותר מקוריות ומעניינות. למרבה הצער, המציאות לא ממש תאמה את החזון והמשחקים שאינם דורשים קינקט (אך כוללים פיצ'רים שונים שמשתמשים במצלמה), יכולים להסתדר טוב מאוד גם בלעדיה.

ה-Xbox One צפויה לקבל השקה רשמית בארץ בחודש ספטמבר, ואחרי פניית הפרסה האחרונה של מיקרוסופט נראה שהיא תעלה בערך כמו ה-PS4 - כ-2600 ש"ח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י