הרשמה

האם Red Dead Redemption יגיע למחשב?

"GTA במערב הפרוע" עשוי להגיע סוף סוף למחשב, ומה עם GTA V?

אם אתם שחקני PC ומעריצי Rockstar, יכול מאוד להיות שפספסתם את אחד המשחקים הכי טובים של השנים האחרונות. לא, הפעם אנחנו לא מדברים על GTA V אלא על "GTA של המערב הפרוע", או במילים אחרות: Red Dead Redemption. המשחק המצוין הושק בשנת 2010 בלעדית לקונסולות ובלי שום תוכנית להביא אותו גם לשחקני המחשב. הוא קיבל ממוצע ביקורות של 95 ונתן ל-Rockstar סיבה מצוינת לפתח גם את המשחק הבא בסדרה.

כעת, נראה שיש סיכוי שנראה בקרוב את Red Dead Redemption למחשב. משתמשים הצליחו למצוא עמוד מעניין שהיה קבור באתר התאימות של מיקרוסופט. העמוד המדובר מסמן את התאימות למחשב של RDR עבור Windows 7, Windows 8 ו-Windows 8.1. אתר התאימות נועד לבחון האם משחקים ותוכנות מתאימים למערכות ההפעלה השונות של Windows, ואין הרבה סיבות שנראה בו את Red Dead Redemption... אלא אם כן יש איזושהי גרסת מחשב של המשחק בדרך.

אז בזמן שאתם מחכים להכרזה על GTA V למחשב, הנה עוד משחק בלעדי שאולי יגיע אלינו בקרוב. ואולי, רק אולי, Rockstar התכוונה בכלל ל-Red Dead Redemption 2 ושמה תמונה של המשחק הישן בשביל לא למשוך יותר מדי תשומת לב. מה אתם חושבים - האם Red Dead Redemption אכן יגיע למחשב באיחור של 4 שנים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:08 13.05.2014 | ek355 ek355

    חחחחחח טוב שנזכרו. בכל מקרה למי שלא שיחק אל תחששו להשיג את המשחק (מחשב או קונוסולה) בגלל שיצא לפני 4 שנים, משחק אדיר

  2. 2

       | פורסם ע"י