הרשמה

ההרחבה הראשונה של Titanfall מקבלת טריילר

Expeditions תיקח אותנו לכוכב אחר

משחק היריות העתידני Titanfall עומד לקבל החודש את ההרחבה הראשונה שלו, וזה נראה כמו זמן מצוין לטריילר חדש שישכנע אותנו להוציא עוד 10$ על המשחק. ההרחבה Expedition תוסיף 3 מפות על כוכב חדש ושונה ממה שראינו עד כה.

במהלך הקרב על דמטר(Demter), משלחת של כוחות ה-IMC בורחת אל עולם שעדיין לא נגלה על מנת לאזור כוחות ולהקים מחנה. כאשר הם נוחתים על הכוכב החדש הם מגלים חורבות ישנות וחפצים ממקור שאינו ידוע. על ה-IMC להתכונן לקרב חדש. שלושת המפות החדשות הן Swampland, Runoff ו-War Games. הראשונה, Runoff, ממוקמת במבנה תעשייתי גדול עם כמה מפלסים ונקודות צליפה מצוינות. יכול אפילו להיות שתרצו לתת לטיטאן שלכם להילחם במצב אוטומטי בזמן שאתם עומדים בנקודת הצליפה ומחסלים כל איום שמתקרב אליו. המפה השניה, Swampland, ממוקמת בשטח ביצתי ומיוער עם מספר מבנים קטנים המפוזרים המפה. בתור טייסים נוכל להשתמש בעצים כדי לקפוץ במהירות ממקום למקום. המפה האחרונה, War Games, היא המפה הקטנה ששיחקנו בה בעת ה-Tutorial של המשחק עם כמה טוויסטים. היא כוללת הרבה קירות שאפשר לרוץ עליהן ותספק יתרון לטייסים שמוציאים את המירב מיכולות הפארקור שלהם.

Titanfall: Expedition תושק בהמשך החודש ל-PC ול-Xbox One, וגרסאת ה-Xbox 360 תמשיך להיות מקופחת ותקבל את ההרחבה רק בחודש הבא (יוני).

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י