הרשמה

צפו בהדגמת המשחקיות המלאה של Far Cry 4

נשקים חדשים, יכולות חדשות וקו-אופ! מה עוד אפשר לבקש?

משחק היריות Far Cry 4 הוא אחד הכותרים החמים של E3 השנה, ואחד המשחקים היחידים שהופיעו בשתי מסיבות עיתונאים שונות - גם אצל Ubisoft וגם אצל Sony. היום עלה לרשת סרטון המשחקיות שהוצג במסיבת העיתונאים של סוני, רק שהפעם הוא באיכות יותר טובה ומלווה בקריינות של מפתחי המשחק. למרבה הצער, אין פרטים חדשים בסרטון עצמו אבל כן יש כמה תובנות מעניינות שהגיעו מהמפתחים.

בסרטון המקורי היה קל מאוד פשוט להתלהב מהמשחק והאווירה, אבל עכשיו בצפיה חוזרת אפשר לשים לב לכל הפיצ'רים החדשים שהתווספו. אחד הכלים הראשונים שאנו מגלים בסרטון הוא וו הטיפוס - כלי מצוין שיעזור לנו לתפוס גובה בלי לעבור טיפוסים מייגעים או לחפש סולמות. הטופוגרפיה של Far Cry 4 תהיה שונה מאוד מזו של המשחקים הקודמים ותכלול הרבה צוקים תלולים, וכאן יבוא לשימוש כלי שכבר הופיע ב-Far Cry 3 אך לא קיבל מספיק תשומת לב: חליפת הדאייה. אנו נקבל נקבל אותה בשלב מוקדם יחסית של המשחק, נוכל להשתמש בה כדי לעבור במהירות מרחקים עצומים.

אבל להגיע לאן שצריך זה רק חלק אחד של המשוואה - מה עושים ברגע שמגיעים לשם? בסרטון, השחקן דואה היישר אל מוצב קטן של האויב, ושם אפשר לראות נשק חדש: קשת צלובה (Crossbow) שתחליף את הקשת מהמשחק הקודם ותאפשר לנו להוריד מטרות בשקט וביעילות. כשהמפגש עם האויב הופך למרדף, אפשר לראות עוד דברים שלא היו במשחקים הקודמים: ירי מהרכב - פיצ'ר שצריך להיות בכל משחק מהסוג הזה (Watch Dogs אנחנו מסתכלים עליך), והשתלטות עוינת על רכב - שנראית כמו מהלך כיפי בטירוף. 

הפיצ'ר האחרון שהודגש בסרטון הוא הקו-אופ, בו שחקן אחר יכול לקפוץ לעולם שלנו ולעזור עם משימות קשות כמו השתלטות על בסיסים של האויב. הבסיסים הפעם הרבה יותר גדולים ודורשים הרבה עבודה כדי לנקות אותם, אבל בשביל זה יש חיות בר ובראשן -הפיל. לא צריך לאלף פיל שיעשה קצת הרס, כל מה שצריך זה להבהיל אותו עם פיצוץ או כמה יריות והוא כבר יעשה בשבילכם את העבודה וירמוס כל דבר בדרכו.

Far Cry 4 יושק ב-20 לנובמבר באירופה עבור ה-PC, Xbox 360, Xbox One, PS4 ו-PS3.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:09 11.06.2014 | WarFox89 WarFox89

    קניה בטוחה!

  2. 2

    18:44 11.06.2014 | mr.joker mr.joker

    קונה על בטוח!!
    אהבתי את FC2 את 3 ממש אהבתיי
    4 נראה אוסווםםם

  3. 3

    21:12 26.06.2014 | omri 007 omri 007

    wow מטורףף

  4. 4

       | פורסם ע"י