הרשמה

The Witcher מקבל משחק MOBA חדש למובייל

הכירו את The Witcher: Battle Arena

 בזמן שאנחנו מחכים ל-The Witcher 3: Wild Hunt, המפתחת CD Projekt Red הכריזה על פרוייקט צדדי שיעסיק אותנו עד פברואר הקרוב. מדובר במשחק MOBA חינמי שהולך בעקבות להיטים כמו Dota 2 ו-League of Legends, אך הוא לא  יושק למחשב או לקונסולות. The Witcher: Battle Arena יושק רק לפלטפורמות המובייל: אנדרואיד, iOS ו-Windows Phone. 

המשחק יקח דמויות מוכרות מהעולם של The Witcher כמו "רוצח המלכים" Leto, הגמד העצבני Zoltan Chivay והמכשפת העוצמתית Philippa Eilhart, וישים אותן בקרבות עד המוות נגד דמויות אחרות (קרבות של 3 נגד 3) או נגד המחשב (קבוצה אחת נגד גלים של אויבים). בניגוד להרבה משחקים בז'אנר, נוכל לשחק גם בסולו ואף לא נצטרך חיבור אינטרנט רציף בשביל לעשות זאת.

Battle Arena הוא משחק מותאם למובייל, והמפתחים מבטיחים קרבות קצרים ואינטנסיביים עם ממשק נוח וגישה הוגנת. תיאור המשחק מבטיח ש"כל דבר במשחק יוכל להיפתח בחינם, רק על ידי לשחק במשחק." המחירים אמורים להיות הוגנים, והמשחק לא יכריח אותנו לשחק זמן רב בשביל לפתוח דמויות, נשקים וכו'.

השוק אמנם מפוצץ במשחקי MOBA, אבל עדיין לא יצא לנו לראות אחד ממש טוב על פלטפורמות המובייל. האם The Witcher: Battle Arena יעשה את העבודה? נגלה "בקרוב" על פלטפורמות האנדרואיד, iOS ו-Windows Phone. בינתיים, הנה סרטון ההכרזה וכמה תמונות שיעוררו את סקרנותכם. תוכלו ללמוד עוד על המשחק באתר הרשמי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י