הרשמה

כך תוכלו לחבר אלחוטית את בקר ה-DS4 ל-PS3

DualShock 3 או DualShock 4? אתם מחליטים

באוקטובר האחרון הגיעו שתי קונסולות חדשות לשוק, ואיתן בקרים חדשים ומשופרים: בקר ה-Xbox One ובקר ה-PS4, שנקרא DualShock 4. שני הבקרים לא הביאו איתם חידושים מרחיקי לכת, אבל כן הגיעו עם עיצוב משופר והרבה תיקונים קטנים שהצטברו מ-7 שנות נסיון עם הבקרים הישנים.

שני הבקרים הישנים (Xbox 360 Controller ו-DualShock 3) אינם נתמכים על ידי הקונסולות החדשות, אך שחקני הפלייסטיישן יכולים לחבר את בקר ה-DualShock 4 המשופר לקונסולות ה-PS3. עד עכשיו הפיצ'ר הזה היה אפשרי רק על ידי חיבור חוטי ישירות לקונסולה, אך מעכשיו אתם יכולים לחבר את השלט אלחוטית ולשחק בנוחות. עם כל הכבוד, שלט שמחובר לחוט זה כל כך PS2!

עדיין לא מדובר בתמיכה מלאה: השלט מזוהה בתור "בקר גנרי" וחסרה לו תמיכה בכפתור ה-PS וברטט. בנוסף, לבקר ה-DS4 אין חיישן תנועה כמו קודמו. אנחנו יכולים רק לקוות שבעתיד נוכל ליהנות מתמיכה מלאה אבל בינינו - יכול להיות שעד אז ה-PS3 כבר תעבור לבוידעם.

על מנת לחבר את השלט, תצטרכו להיכנס ב-PS3 לתפריט ההגדרות (Settings) ומשם ל-Accessory Settings ו- Manage Bluetooth Devices. אחרי שאתם בוחרים Register New Device ומתחילים את הסריקה, לחצו בשלט על כפתורי ה-PS וה-Share והשאירו אותם לחוצים עד שהקונסולה תזהה את השלט. מרגע ששידכתם את הקונסולה עם השלט החדש, אפשר לנתק את ה-DualShock 3 הישן ולהתחיל לשחק עם הבקר החדש.

אז מה הבקר המועדף עליכם? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:24 02.07.2014 | sagimi sagimi

    תודה!
    עד עכשיו חיברתי עם חוט.
    DS4 הרבה יותר נוח

  2. 2

    16:25 02.07.2014 | WarFox89 WarFox89

    הדשות

  3. 3

       | פורסם ע"י