הרשמה

היורש הרוחני של Stalker מבקש את תמיכתכם ב-Kickstarter

25$ ויש לכם עותק מובטח של המשחק כאשר יצא

רבים מהמפתחים הראשיים של סדרת S.T.AL.K.E.R התאחדו על מנת להביא לנו את Areal, המשך הרוחני לסדרת משחקי ההישרדות המצליחה.

Areal הוא משחק "עולם פתוח מפורט, מגוון וצבעוני, אפילו למרות העובדה שהוא נמצא ביקום פוסט-אפוקליפטי. הסיביליזציה התפרקה עקב משאב בשם Metamorphite שהתפרץ וזיהם את העולם כולו. סיפור המשחק אינו קבוע. שחקנים יכולים לבחור כיצד הדמות שלהם תדבר ותתנהג. אין מערכת מורל, כך שאתם קובעים את ההחלטות כמו איך לדבר ואת מי להרוג, אשר ישנו את העלילה." עמוד ה-Kickstarter מסביר.

"הקרבות במשחק נגד מוטנטים ושורדים אחרים יושפעו מהסביבה שלכם, מבחירות הנשקים והאספקה שלכם, יכולות הדמות שלכם ועוד. תוכלו לעצב כל נשק שתמצאו החל משיפור הביצועים ועד שינויים לפרטים הקטנים ביותר. תוכלו להשתמש ברכבים כמו טרקטורונים, משאיות צבאיות, טנקים ואפילו הליקופטרים. לשם כך תצטרכו למצוא דלק, ולתקן את הרכב אם יפגע."

נשמע מעניין, נכון? כרגע, הדרך היחידה של West Games לקבל תקציב ראוי להמשך פיתוח המשחק הוא דרך Kickstarter. בעמוד תוכלו לתרום למשחק כמה כסף שרק תרצו. עם תרומה של לפחות 25$, תקבלו גישה לאלפא של המשחק, מפה דיגיטלית וספר אומנות. אם תתרמו 100$, תקבלו גישה לאלפא, לבטא, משאבי Metamophite שיעזרו לכם בקרב, שריון במשחק, מפה וספר אומנות. אם החלטתם להשתגע ולתרום לדוגמא 2000$, המפתחת תבנה פסל בדמותכם בתוך המשחק! וכמובן שיש תגמולים מפתים ויקרים יותר לנחושים (והעשירים) ביותר. West Games מבקשים 50,000$ על מנת ליצור את המשחק, סכום צנוע במיוחד ביחס לפרוייקטים מהסוג הזה. ברוב המקרים, סכום הבקשה נע סביב החצי מליון דולר ויכול להגיע להרבה יותר. אם גם אתם רוצים לתרום ולהבטיח לעצמכם גישה למשחק ובונוסים שונים, בקרו בעמוד ה-Kickstarter של Areal.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י