הרשמה

צפו ב-Fatality המלא והאלים של Scorpion

האלים ביותר בתולדות Mortal Kombat? אתם תחליטו

Mortal Kombat X, משחק המכות שכבש את כנס E3 השנה, אמנם יושק רק ב-2015 אבל אנחנו מקווים לשמוע עליו עוד הרבה בחודשים הקרובים. במהלך E3 ראינו הדגמה של כמה מהדמויות, התרגילים וכמובן מהלכי ה-Fatality הסופר-אלימים שלקחו את ההרג לרמה הבאה. תאמינו או לא, כל מהלכי ה-Fatality שראינו במהלך E3 נבחרו במיוחד לחשיפה לציבור מפני שהם "קלילים" יחסית. המהלך של Scorpion נחשף בחלקו בזמן הדגמת המשחקיות אך החלק האלים ביותר שלו צונזר לציבור הרחב והוצג רק מאחורי דלתיים סגורות.

אז הנה, לכל מי שתהה והיה פשוט חייב לראות את המהלך האלים הזה עד סופו - יש לנו כאן את ה-Fatality המלא. הוא באיכות נמוכה ועם מצלמה רועדת, אבל זה כנראה הכי טוב שנוכל לקבל בשלב הזה.

בנוסף ל-Fatalities אלימים ומופרעים יותר, Mortal Kombat X יכלול את המספר הגדול ביותר של דמויות חדשות, אפילו יותר מ-Mortal Kombat 4, ויאפשר לנו לבחור אחת מ-3 וריאציות לכל דמות. הוריאציות האלו יקבעו את ההתמחות של הדמות ויתנו לה כלים שונים לקרב. בנוסף לאלה, Mortal Kombat X יכלול זירות אינטראקטיביות שיספקו לנו מחסה, נשקים והזדמנות לפתוח או לצמצם פערים בינינו לבין היריב. מתי כבר 2015??

Mortal Kombat X יושק עבור המחשב, PS3, Xbox 360, PS4 וה-Xbox One אי שם בשנת 2015. צפו ב-Fatality המלא למטה.

סרטון המשחקיות המקורי (בלי ה-Fatality המלא)

ה-Fatality המלא

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:33 03.07.2014 | yahel12 yahel12

    כל כך חיכיתי שמישהו ידליף את זה, תודה שפרסמתם אחרת לא הייתי יודע- נראה אדיר..

  2. 2

       | פורסם ע"י