הרשמה

The Evil Within יהיה מצונזר לקהל היפני

מזמינים מראש יוכלו להוריד "תוסף אלימות" למשחק

זה ברור לכולנו ש-The Evil Within, משחק ההישרדות של יוצר סדרת Resident Evil, יהיה אלים. כמה אלים, אתם שואלים? בואו נגיד שכל פגיעה מדויקת לראש של מפלצת תיצור מצב שבו הדם מגיע לתקרה - ואת השאר אתם יכולים להבין לבד. בתור הקהל המערבי של המשחק, לנו לא תהיה בעיה לחוות את המשחק בדיוק כמו שיצרו אותו, על כל שלוליות הדם וחלקי הגופות המתעופפים. אך לקהל היפני כן תהיה בעיה, מפני שהמשחק מדורג ביפן לגיל 17 ומעלה.

על מנת למנוע מהמשחק להיות מדורג 18+ ביפן, המפתחים החליטו לצנזר חלקים משמעותיים מהאלימות הגרפית, כך דווח למגזין היפני Famitsu. אתר Siliconera תרגם את הראיון עם מפיצת המשחק ZeniMax והביא פרט מעניין - נכון לעכשיו, הדרך היחידה של הגיימרים היפנים ליהנות מהמשחק במלואו הוא להזמין אותו מראש. המזמינים יקבלו גישה לתוסף מיוחד שיפתח את האלימות הגרפית במשחק ויגרום לו להיראות כמו הגרסה המערבית. 

מה אתם חושבים על ההחלטה להגביל את האלימות במשחק למזמינים בלבד? האם זו דרך לגיטימית לקדם את המכירות המוקדמות? ספרו לנו בתגובות!

The Evil Within יגיע אלינו ב-24 לאוגוסט עבור ה-PS3, Xbox One, Xbox 360, PC ו-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:16 08.07.2014 | Or.A Or.A

    ביפן את רוב הדברים מצזרים בגלל זכויות יוצרים, המידע הזה שטותי, 90% מכל המוצרים הגראפים, כולל המשחק הזה מצונזרים בגלל חוק יפני לגבי זכויות יוצרים.

  2. 2

       | פורסם ע"י