הרשמה

Oddworld: New 'n' Tasty מקבל טריילר השקה

הזדמנות לחוות מחדש את סיפורו של אייב

מחר (22.7) עומד להגיע אלינו החידוש של אחד ממשחקי הפלטפורמה\הרפתקאות הטובים בכל הזמנים: Oddworld: New 'n' Tasty, והיום הגיע אלינו טריילר ההשקה. New 'n' Tasty זו למעשה הגרסה המחודשת של Oddworld: Abe's Oddysey, שיצא במקור בשנת 1997 בכיכובו של אייב - יצור חביב המנסה להציל את חבריו המשועבדים.

המשחק המקורי זכה בערימה של פרסים כאשר יצא לפני 17 שנה, הישג מרשים במיוחד בשביל משחק פלטפורמה שיצא בעיצומו של עידן התלת-מימד. הסיפור שובה הלב, החידות החכמות ומנגנוני המשחקיות היחודיים (כמו היכולת להשתלט על מוחם של אויבים) הפכו אותו למשחק מיוחד במינו, ועכשיו גם להרבה יותר אטרקטיבי עם הגרסה המחודשת. גרסה זו כוללת מראה חדש לגמרי של המשחק וסצינות המעבר, דיבוב חדש, מערכת Leaderboards לשיאנים ועוד.

הגרסה המחודשת תושק מחר בלעדית עבור ה-PS4, ותושק לפלטפורמות נוספות בהמשך. על הפלייסטיישן, המשחק יתמוך ב-Cross Buy: זה אומר שברגע שתרכשו אותו על ה-PS4, תהיו זכאים להוריד אותו גם ל-PS Vita וה-PS3 לאחר שגרסאות אלה יושקו. בנוסף, המשחק צפוי להגיע גם ליתר הפלטפורמות בשלב מאוחר יותר: PC, Wii U ו-Xbox One.

Oddworld: New 'n' Tasty יושק ב-22.7 עבור ה-PS4, ויגיע במועד מאוחר יותר לפלטפורמות נוספות: PS3, PS Vita, PC, Wii U ו-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י