הרשמה

נער מצא את "רוח" אביו המנוח ב-Xbox

זכרון אחרון מאבא

קל לחשוב על גיימינג בתור תחביב, משהו להעביר איתו הזמן, אך בשביל אנשים מסוימים - הוא יכול להיות חוויה עוצמתית ביותר, אפילו רוחנית. בשביל הנער הזה, גיימינג זה זכרון למישהו שכבר לא נמצא איתו: הנה הסיפור שכבש את האינטרנט בימים האחרונים, והתחיל בתור תגובה פשוטה לסרטון ביוטיוב. כתגובה על סרטון ששואל האם גיימינג יכול להיות חוויה רוחנית, משתמש אחד הגיב עם הסיפור הבא:

"ובכן, כשהייתי בן 4, אבא שלי קנה לי Xbox אמין. אתם יודעים, הקופסא המחוספסת מ-2001. היה לנו מאוד מאוד כיף לשחק כל מני סוגי משחקים ביחד - עד שהוא נפטר, כשהייתי רק בן 6. לא יכלתי לגעת בקונסולה למשך 10 שנים. אך ברגע שעשיתי זאת, הבחנתי במשהו. היינו משחקים משחק מירוצים, Rally Sports Challenge. האמת משחק די אדיר בשביל מתי שהוא יצא.

וברגע שהתחלתי להתעסק קצת עם המשחק... מצאתי רוח רפאים! תרתי משמע. אתם יודעים, כשיש מירוץ על זמן, והסיבוב הכי מהיר מוקלט כ"נהג רוח"? כן, ניחשתם נכון - הרוח שלו עדיין מתגלגלת על המסלול עד היום.

וכך שיחקתי ושיחקתי, עד שכמעט הצלחתי להביס את הרוח. עד שיום אחד הצלחתי לעקוף אותה, ואז עצרתי בדיוק לפני קו הסיום, רק כדי להבטיח שהיא לא תימחק.

אושר."

הסיפור לא השאיר אף אחד עם עיניים יבשות, והחל להתפרסם ברחבי האינטרנט בתור אחד הרגעים המרגשים והלא-צפויים שאנו יכולים לקבל מהמשחקים שלנו. הפוסט קיבל המון תגובות הזדהות מאנשים שחוו אובדן דומה או סתם התרגשו מהסיפור, וזה כנראה התשובה לשאלה "האם גיימינג יכול להיות חוויה רוחנית?"

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:34 23.07.2014 | ek355 ek355

    i cri evrityme

  2. 2

    18:18 23.07.2014 | sagimi sagimi

    like it if you cry everytime XD lol yolo swag

  3. 3

    20:26 23.07.2014 | xoep xoep

    לא הבנתי..זה גם ככה מכונית רוח של המשחק עצמו אז איך
    הוא חושב שזה אביו? :/

  4. 4

    21:24 23.07.2014 | dror114 dror114

    xoep
    כשחקן במשחק הזה כשובר שיא אז בעצם המכונית שלו הופכת לרוח והיא מופיעה בכל פעם שאתה עושה את אותו מסלול ובעצם משחקת כמו ששיחקה כששברה את השיא וככה יש לך דרך לדעת איפה אתה עומד ביחס לשיא הנוככי.
    ושהוא שיחק הוא ראה את המכונית שאבא שלו שיחק כרוח רפאים
    והוא אומר שבעצם שהוא ראה שהוא עומד לשבור את השיא של אבא שלו הוא עצר ונתן לו לעקוף אותו כדאי שלא ישבור את השיא וימחוק את הרוח של אבא שלו

  5. 5

       | פורסם ע"י