הרשמה

Dragon Age: Inquisition נדחה בחודש וחצי

כותר התפקידים יגיע אלינו בנובמבר

אחרי ה"בצורת" של חודשי הקיץ, חודש אוקטובר הקרוב היה אמור להביא איתו כמה מהמשחקים המצופים ביותר של השנה. אך למרבה הצער, שניים מהמשחקים האלה נדחו מחודש אוקטובר למועד מאוחר יותר. סיפרנו כבר ש-Battlefield Hardline נדחה ל-2015, וגם משחק התפקידים המצופה Dragon Age Inquisition נדחה. אולם למרבה המזל, לא מדובר כאן בדחיה רצינית אל תוך 2015 אלא על משהו קצת יותר סביל - חודש וחצי.

האמת? אנחנו בסדר לגמרי עם הדחיה הזאת. מעריצי הסדרה זוכרים מה קרה עם המשחק הקודם, Dragon Age 2: פיתוח המשחק הואץ מבלי שהמפתחים יכלו ללטש ולשפר אותו, והתוצאה היתה משחק עצל ומאכזב. אז אתם יודעים מה, BioWare? קחו את כל הזמן שאתם צריכים, רק תביאו משחק טוב וכיפי בסוף.

Dragon Age: Inquisition יגיע אלינו ב-18 לנובמבר עבור ה-PC, Xbox 360, Xbox One, PS3 וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:15 24.07.2014 | ArchPsion ArchPsion

    עם כל הכבוד ל Dragon Age, המשחק Divinity: Original Sin לוקח אותו בסיבוב, והיופי שהוא כבר יצא לפני חודש (לא שאתם או כל אתר גיימינג ישראלי בכלל טרח לציין את המשחק, זה שהוא מקבל ציוני 90 ומחמאות מכל מבקר כנראה לא עושה עליכם רושם) אני מוכן להתערב שגם נכון ל-18 בנובמבר דיוויני אוריג'ינל סין עדיין יחשב משחק התפקידים הכי טוב של 2014, אם לא של העשור האחרון.

  2. 2

    12:19 24.07.2014 | אור מנטש אור מנטש

    כמה מילים על Divinity. אין לנו שום דבר נגד המשחק, אבל צריך להבין שאנחנו מתעסקים בחדשות. לצורך העניין, גם כש-dragon age יושק זה לא יהפוך לכתבה אצלנו, אלא אם כן יהיה איזשהו סיפור מסביב לזה. ל-Divinity יש שתי בעיות: הוא אולד-סקול בטירוף, מה שמכוון אותו בעיקר לותיקי baldur's gate ו-neverwinter nights, והבעיה העיקרית מבחינת פרסום היא שהמשחק היה הרבה זמן ב-early access, אז אפילו ההשקה שלו לא היתה מלהיבה במיוחד. אישית אני לגמרי בעד שהוא יקבל את "משחק השנה", אבל המקום היחיד שלו בכתבה באתר זה אם יהיה איזשהו סיפור מעניין סביבו, או באייטם מאוחר יותר השנה בסגנון "המשחקים הכי טובים שלא שיחקתם".

  3. 3

    17:19 24.07.2014 | ArchPsion ArchPsion

    אני דווקא לא מסכים. לדעתי אם הוא יכנס ל"משחקים הטובים ביותר שלא שיחקתם" זה רק כי הוא לא קיבל את הפינה שלו בתקשורת הגיימינג.
    בין הביקורות שאתם מפרסמים יש משחקים בינוניים מינוס, כאלה שאפילו לא שווה לשחק, אני חשוב שלמשחק שבהחלט שווה לשחק יש מקום ביניהם.
    אבל גם אם לא ביקורת מלאה, פירסמתם פיסקה קצרה על בחור צעיר שמשחק נגד ה"רוח" של אבא שלו, פרסמתם פסקה קצרה על הלוגו לסרט וורקראפט, פרסמתם ידיעות קצרצרות על דחיה של משחקים. איפה אם לא באתר גיימינג יש מקום לפסקה קצרצרה על משחק חדש שיצא ואוסף שבחים עד להודעה חדשה וממוצע ציונים של 90.
    משהו אפילו באורך של הפסקה הזו שכתבת לי עכשיו כתגובה.
    אם תרצו אני מוכן להשקיע את הזמן ולכתוב משהו קצר. לא ביקורת, משהו אינפורמטיבי אובייקטיבי בלבד, כמה מילים על סגנון המשחק ואולי אזכור של ממוצע הציונים שלו עד היום באתרים השונים.

  4. 4

       | פורסם ע"י