הרשמה

טלויזיה לגיימרים - 3 הסדרות הטובות של 2014 (עד כה)

כי גם הגיימר הכי הארקדור צריך להניח את השלט מדי פעם

לא משנה כמה הארדקור אתם בתור גיימרים, לכל אחד יש את הרגעים בהם הוא מעדיף להניח את השלט ולצפות באיזה סדרה איכותית. בניגוד לקהל הרחב, לרוב הגיימרים יש קצת יותר חוש ביקורתי כלפי סרטים וסדרות פשוט כי אנחנו יודעים איך נראית עלילה טובה, וכמובן אקשן טוב. אנחנו לא אוהבים את התוכן שלנו נדוש וילדותי מדי, אבל תמיד נשמח להזדמנות להתלהב כמו ילדים קטנים. אז הנה כמה מהסדרות האהובות עלינו מהשנה האחרונה - לא רק שהן איכותיות ומוצלחות בפני עצמן, הן גם מתאימות בול לקהל הגיימרים. שנתחיל?

פני דרדפול (Penny Dreaful)

שדים, ערפדים ואנשי זאב תמיד היו פופולריים על מסך הטלויזיה, ועוד יותר פופולריים בעולם המשחקים. הסדרה העל-טבעית האחרונה שבאמת תפסה אותי היתה "דם אמיתי", אבל היא איבדה את האחיזה איפהשהו בעונה השלישית. הרבה זמן חיפשתי תחליף טוב, ומצאתי אותו ב"פני דרדפול". כמו הרבה סרטים וסדרות, יש כאן מעין מאש-אפ של סיפורי אימה אלמותיים (כראוי לשם הסדרה - "פני דרדפול" הם ספרוני אימה שפורסמו במאה ה-19) שמחבר בין פרנקנשטיין, איש זאב, ערפדים אכזריים, רוחות, שדים מהגיהנום וזאת רק ההתחלה. הסדרה עוקבת אחר צוות לא שגרתי במאה ה-19 שחוקר את היעלמותה של נערה על ידי ישות עוצמתית. Penny Dreadful זו סדרה מפתיעה ועשויה היטב, עם אפקטים מרשימים וקאסט יפה של שחקנים ובראשם אוה גרין ("300: עליית האימפריה", "החולמים").

עושה חשק לשחק ב: Sunless Sea

למי שלא מכיר, Sunless Sea זה משחק ב-Early Access שלוקח אותנו ללונדון רדופת השדים והרוחות. אנו משחקים קפטן של ספינה, ותפקידנו בין היתר הוא לחקור ולגלות תופעות על טבעיות שונות ומשונות. בדומה ל"פני דרדפול", גם ל-Sunless Sea יש אווירה קודרת והרבה זוועות שמחכות למי שמחפש מספיק טוב.

ויקינגים (Vikings)

התלבטתי בין "ויקינגים" ל"משחקי הכס", אבל את משחקי הכס כולכם כבר ראיתם. "ויקינגים" זו הפקה מצוינת של ערוץ ההיסטוריה, ודרך טובה ללמוד קצת על המקורות של השבטים הנורדים והמאבק רב השנים שלהם מול ממלכת אנגליה. ב-"ויקינגים" יש הכל: דמויות שקל להתחבר אליהן, עלילה מותחת, תככים, סקס והרבה קרבות. הסדרה נוגעת בין היתר גם במיתולוגיה הנורדית המרתקת ומציגה שאלה לא נוחה: איך זה שסיפורי המיתולוגיה הנורדית כל כך דומים לאלה של הנצרות? למרבה הצער, ב"ויקינגים" יש גם כמה אלמנטים "על טבעיים" מה שהיה קצת מאכזב בשביל סדרה של ערוץ ההיסטוריה, אבל בסך הכל מדובר בסדרה מרתקת שתלמד אתכם המון על העולם הישן בלי שתרגישו שאתם בשיעור.

עושה חשק לשחק ב: War of The Vikings \ Chivalry: Deadliest Warriors

שני המשחקים האלה די דומים ומשחזרים באופן פלאי את הקרבות המטורפים של הויקינגים. אז שימו קצת צבע על הפנים, קחו את הגרזן האהוב עליכם וצאו לקרב!

חניבעל (Hannibal)

אם ראיתם את הסרט המשובח "שתיקת הכבשים" או את סרט ההמשך "חניבעל", אתם מכירים את הרוצח הכי חכם, פסיכי ומפחיד בהיסטוריה של הקולנוע: חניבעל לקטר. בסדרה "חניבעל", שלחלוטין לא מתאימה לבעלי לב חלש, אנו לומדים להכיר את חניבעל הצעיר לפני ימיו בכלא - כשהוא היה פסיכיאטר עם חיבה למניפולציה ורצח. הסדרה מבוססת על הספר "דרקון אדום" אך הולכת לכיוון שלא הוזכר בספרים או בסרטים. "חניבעל" עוקבת אחר וויל גרהאם, יועץ בשירות ה-FBI עם יכולות אמפתיה יוצאות מן הכלל. הוא יכול להזדהות עם רוצחים עד כדי כך שהוא לומד עליהם הכל ובכך עוזר לרשויות לתפוס אותם. תארו לעצמכם מה קורה ברגע שחניבעל צמא הדם פוגש את וויל האמפתי... "חניבעל" היא סדרה שמתאימה רק למי ששרד מספיק משחקי מתח וראה מספיק מותחנים פסיכולוגיים, ומובטחת לגרום לכם לתהות בכל פרק מחדש: מי הפסיכופט שכתב את הפרק הזה, ולמה עדיין לא שמו אותו במוסד סגור?

עושה חשק לשחק ב: Condemned 2

עוד לא פגשתי משחק מטריד פסיכולוגית כמו Condemned 2, עם דמות שעומדת על קו התפר בין חיבור למציאות וטירוף מוחלט. הרבה סצינות מ"חניבעל" הזכירו לי את הרגעים המפחידים והמטרידים ביותר של Condemned 2, בהם הדמות (והשחקן) לא בטוחים אם הם נמצאים בעולם האמיתי, או שכל השדים הם רק בראש. כמו שאתם יכולים לנחש, גם Condemned 2 ממש, אבל ממש לא מתאים לבעלי לב חלש. ראו הוזהרתם!

זה כל מה שיש לנו להפעם! האם הייתם רוצים לראות עוד תכנים על סרטים וסדרות שמתאימים לגיימרים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י