הרשמה

מחפשים חופשה בחו"ל? לכו ל-Gamescom!

הכנס יפתח את שעריו ב-14 לחודש

gamescom, כנס המשחקים הגדול באירופה הנערך אחת לשנה בקולון, גרמניה, מתחיל את השנה השביעית שלו. במהלך הכנס, מפתחי משחקים יציגו פרוייקטים ומשחקים עתידיים עליהם הם עובדים במטרה לשווק אותם אל הקהל הרחב. לא סתם אומרים שזהו כנס המשחקים הגדול ביותר באירופה. הכנס שנמשך כארבעה ימים יכיל קצת מעל 600 דוכנים שונים ויארח 370,000 איש. השנה, הכנס יתחיל ב-14 לאוגוסט ויימשך עד ה-17 לחודש.

אז מה מחכה לנו שם? בין מאות הדוכנים שיהיו בכנס תוכלו למצוא שמות גדולים כמו: סוני, מיקרוסופט, נינטנדו, Activision Blizzard ,Bethesda Softworks ,Big Point, Deep Silver\Koch Media, Konami, Namco Bandai, Oculus, Riot ,2K ,Warner Bros ,CD Projekt ועוד/

מעבר לכל הדוכנים וההכרזות, תוכלו למצוא תחפושות Cosplay של אנשים ברמה שכנראה פחות רואים בארץ, קבוצות e-Sport שינסו לשכנע אתכם למה הן הכי טובות, אנשים חדשים ומגניבים שחולקים את האהבה שלכם למשחקים וכמובן Booth Babes - הדוגמניות הבלתי-נמנעות שתמצאו בכל כנס שמכבד את עצמו (או שלא מכבד את עצמו מספיק, תלוי איך חושבים על זה).

gamescom יערך מה-13 עד ה-17 לחודש אוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:12 03.08.2014 | ek355 ek355

    אתם תסקרו את הטורניר cs go עם ה250,000 דולר? בכל זאת הפורומים הכי פעילים פה זה של cs ואתם די מתעלמים מכל מה שקורה בזירת הesport של המשחק.

  2. 2

       | פורסם ע"י