הרשמה

האם Killzone Shadow Fall לא באמת רץ על 1080p?

סוני נתבעת על פרסום שקרי

Killzone: Shadow Fall הוא הנושא לתביעה שנשלחה ל-Sony, בטענה שהחברה שיקרה בנוגע לרמת הרזולוציה של המשחק ובזאת אשמה בפרסום שקרי.

כפי שדווח באתר Polygon, מילוי תביעה חדשה התבצע בבית המשפט במחוז בצפוני בקליפורניה. לטענת התביעה, סוני השתמשה בפרסום שקרי שאומר שהמשחק ירוץ ברזולוציה של 1080p ברשתות חברתיות, סרטונים, באתר הרשמי, ועל עטיפת המשחק.

התביעה טוענת כי המשחק השתמש בטכנולוגיית Temporal Reprojection אשר עוזרת לו להגיע לרזולוציה של 1080p. הטכנולוגיה הזו היא לא אותו הדבר כמו Upscaling כך שטכנית, הרזולוציה של Killzone: Shadow Fall היא לא 1080p "אמיתי". בתביעה רשום: "טכנולוגית Temporal Reprojection היא קיצור דרך טכנולוגי אשר היה אמור לספק תוצאות דומות", כשבפועל הוא לא נותן את האיכות המלאה של 1080p. כך, סוני נתבעת על סך 5 מיליון דולר על מצג שווא רשלני, פרסום שקרי, תחרות לא הוגנת והונאה בצורת פתיון.

התובע הוא Edelson PC, אשר פתח לא מעט תביעות בנושאי גיימנג, ביניהם התביעה על Sega שהשתמשה בפרסום שקרי למשחק Aliens: Colonial Marines.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:44 07.08.2014 | ek355 ek355

    נו אבל יודעים שהקונסולות לא מסוגלות להגיע לזה אז מה ההפתעה?

  2. 2

    16:07 07.08.2014 | ArchPsion ArchPsion

    ההפתעה שאנשים עדיין קונים אותן, אפילו שבניגוד לדור הקודם, שבאמת היה טכנית עליון למחשב במשך שנתיים שלוש מהיציאה שלו, הדור הנוכחי עולה כמו מחשב שיכול לתת לך את אותם הביצועים לפחות, אם לא ביצועים טובים יותר ברוב המקרים.

  3. 3

    16:42 07.08.2014 | Or.A Or.A

    זה מה שקורה שאנשים לא יודעים לשנות הגדרות במכשיר.

  4. 4

       | פורסם ע"י