הרשמה

BioWare הכריזה על Shadow Realms

ארבעה גיבורים מודרניים נגד שליט רשע אחד

השם Shadow Realms צץ בשבועות האחרונים אודות לסדרת טיזרים ששחררה המפתחת BioWare. היום, במהלך מסיבת העיתונאים של EA בכנס Gamescom, סוף סוף גילינו על מה מדובר. כבר מההתחלה היה ברור ש-Shadow Realms הוא לא משחק טיפוסי של BioWare, המתמחה בעיקר במשחקי תפקידים עם עלילה עמוקה. למעשה, מדובר במשחק די דומה ל-Evolve או Fable Legends: ארבעה גיבורים מודרניים שנבחרו להילחם נגד שליט הרשע אחד. אנו נוכל לשחק בשני הצדדים ולחוות עבודת צוות מצד אחד ושליטה טקטית באויבים ובעולם מצד שני. המשחק לא יושק במלואו בבת אחת אלא בפרקים, טרנד שצובר פופולריות אצל הרבה מפתחות.

נציג BioWare אמר במסיבת העיתונאים כי הרעיון למשחק הגיע דווקא מהמקורות של המפתחת - משחקים מבוססי "מבוכים ודרקונים". למרות שמשחקים כמו Baldur's Gate ו-Neverwinter Nights היו מאוד נאמנים לגרסאת השולחן של D&D, לא יכלנו לשחק את שליט המבוך - השחקן ששולט על כל העולם ומדריך את השחקנים במשחקי תפקידים מסורתיים (הרבה לפני האדפטציה למחשב). Shadow Realms אמנם יתן לשחקן אחד להיות "שליט המבוך", אך המשחק עצמו לא מתרחש בעולם הפנטזיה אלא בעולם מודרני עם טוויסט. הגיבורים הם אנשים רגילים למראית העין, שנבחרו על ידי כוח מסתורי להילחם ברשע. יש להם כוחות מיוחדים כמו טלקינסיס וטלפורטציה והנשק שלהם יכול להיות גרזן של העת העתיקה או אלה מודרנית מצופה במסמרים. בהחלט נראה כמו משחק מעניין, ועם שם כמו BioWare מאחוריו אתם יכולים להיות בטוחים שגם העלילה תיקח חלק גדול בעניין.

Shadow Realms צפוי להגיע אלינו בסוף 2015, עם אלפא סגורה שתתחיל כבר בחודש הבא. תוכלו להירשם לבטא באתר הרשמי (דורש חשבון Origin).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י