הרשמה

Metal Gear Solid V מגיע למחשב!

Ground Zeroes ו-The Phantom Pain יגיעו ל-Steam

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes ו-Phantom Pain יגיעו למחשב האישי ויהיו זמינים לרכישה דרך Steam, ולא רק לקונסולות הדור הנוכחי והבא.

המידע הגיע דרך האתר רשמי של Konami Europe אשר העלה בטעות תמונה שחשפה כי שני הכותרים יגיעו ל-Steam. הלינק הוסר מאז, אך במסיבת עיתונאים שערך הידאו קוג'ימה(Hideo Kojima), יוצר סדרת Metal Gear, הוצג טריילר קצר שהכריז רשמית כי המשחקים יגיעו למחשב האישי.

הדמו החדש שהוצג מראה את הגיוון של המשחק. בדמו שהוצג ב-E3 2014 היו אויבים שונים באזורים שונים, והפעם הדמו לוקח אותנו לכיוון קצת שונה. לדוגמא הדמו הקודם המציג הרג אויבים בעיקר בעזרת יריות לראש. בדמו הזה אנו רואים כי האויבים למדו את הטקטיקה, והתחילו לשים קסדות על ראשם - מה שמכריח את השחקן לטפל באויבים בדרכים יותר מקוריות.

משחקי Metal Gear היחידים שהושקו למחשב היו המשחק המקורי, Sons Of Liberty וכותר הספין-אוף Revengeance. בזמן האחרון כותרים רבים מגיעים למחשב האישי אחרי שהייה קצרה בחברת הקונסולות, ביניהם Ryse: Son Of Rome, Dead Rising 3, GTA V ועכשיו עוד שניים שמצטרפים לרשימה. אילו עוד משחקים הייתם רוצים שיעשו הסבה ל-PC?

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes זמין כעת לקונסולות הדור הנוכחי ולדור הבא, בעוד ש-Phantom Pain יושק בתאריך לא ידוע לקונסולות הדור הנוכחי ולדור הבא. לא ידוע מתי שני המשחקים יגיעו רשמית ל-Steam.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:17 14.08.2014 | Hollow Hollow

    pc master race

  2. 2

       | פורסם ע"י