הרשמה

משחק למציצנים? A Voyeur for September הוכרז

משהו מוזר עומד להגיע מאת היוצרים של Super Meat Boy

[עדכון]: כנראה מדובר במשחק חדש לגמרי שיוצג בכנס PAX Prime בסוף החודש. בשאלה שהופנתה למפתח אדמונד מקמילן בבלוג שלו, אחד המעריצים תהה אם העבודה על Mewgenics הושהתה עד ההשקה של The Binding of Isaac: Rebirth. התשובה של מקימלן היתה: "היא מושהית עד שהמשחק הבא של Team Meat יצא החוצה... אנו נראה\נציג אותו ב-PAX". פרטים נוספים יגיעו אלינו במהלך כנס PAX Prime שיפתח ב-29 לחודש ויימשך עד ה-1 לספטמבר.

האם בקרוב נוכל לשחק ב"סימולטור מציצנים"? לא בטוח, אבל הטריילר למשהו שנקרא "A Voyeur for September" (מציצן\הצצה לספטמבר) בהחלט רומז על כך. הטריילר המוזר שתוכלו לראות למטה, ביחד עם האתר הרשמי שכרגע לא נותן שום פרטים, מגיעים אלינו מ-Team Meat, הצמד שהביא לנו את משחק הפלטפורמה המצוין Super Meat Boy ועובד עכשיו על Mewgenics - משחק על גידול והרביית חתולים.

A Voyeur for September יכול להיות משחק חדש שהצמד שומר בסוד כבר הרבה זמן, או אולי פעילות כלשהי הקשורה לחשיפה או השקה של Mewgenics. בוידאו רואים צילום של מישהו שעוקב אחר אישה מתוך השיחים, וזה פחות או יותר הכל. אדמונד מקמילן (Edmund McMillen), חצי מ-Team Meat, עובד כיום גם על The Binding of Isaac: Rebirth - גרסה מחודשת למשחק המצליח מ-2011. המשחק צפוי לצאת מתישהו ב-2014 אז הכרזה בספטמבר נשמעת סבירה, אבל לא היינו סומכים על זה מאחר וזה לא פיתוח של Team Meat.

על מה מדובר לעזאזל? אתם מוזמנים לנחש בעצמכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י