הרשמה

יוצר המשחק FEZ מאבד את זה שוב

"לא מגיע לגיימרים" ליהנות מ-FEZ 2

היוצר השנוי במחלוקת פיל פיש (Phil Fish) התפרץ היום בטוויטר על המעריצים עקב הטענות הנשנות שלהם להמשיך את הפיתוח על FEZ 2. משחק הפלטפורמה זוכה הפרסים FEZ הגיע אלינו ב-2012 והוכתר כהצלחה, אך זו הגיעה רק לאחר עיכוב של שנים בפיתוח ואינספור תגובות והערות פוגעניות של הגולשים כלפי פיש. מי שראה את הסרט הדוקומנטרי Indie Game: the Movie קיבל הצצה למוחו של פיש ומבין עד כמה הוא מוטרד מהערות פוגעניות ברשת, וזו למעשה הסיבה שפיש פרש מעולם הגיימינג ועצר את הפיתוח על FEZ 2.

מאז ביטול המשחק לפני קצת יותר משנה, המעריצים ממשיכים להתחנן לפיש שיחזור לתמונה וימשיך את הפיתוח על FEZ 2, וכמו שאתם יכולים לנחש - זרם התגובות הפוגעניות רק התגבר מאז. אך למרבה הצער, פיש שוב איבד את עצמו וזרק הערה לא כך כך לעניין בחשבון הטוויטר שלו: "תסתמו כבר לגבי FEZ 2. לעולם לא הולך לקרות. זה לא מגיע לכם." המשחק הראשון נמכר במליוני עותקים, אז להגיד למליוני הצרכנים האלה שמשחק ההמשך "לא מגיע להם" יכול רק להזיק למעמד של פיש כיוצר ולגרום ליותר אנשים להחליף הערכה בשנאה. 

לפני כחודשיים פיש יצא עם הכרזה מטופשת נוספת, לפיה יוצרי סרטוני "Lets Play" ביוטיוב צריכים לשלם למפתחי המשחקים מפני שהם גורמים לאנשים לחוות את המשחק בוידאו במקום לרכוש אותו. יש המון טיעונים למה ההערה הזו חסרת כל בסיס, אבל מה שפיש באמת כושל להבין זה שכל הערה בסגנון הזה רק מורידה מערכו בעיני המעריצים והצרכנים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:45 18.08.2014 | sagimi sagimi

    "סרטוני "Lets Play" ביוטיוב צריכים לשלם למפתחי המשחקים מפני שהם גורמים לאנשים לחוות את המשחק בוידאו במקום לרכוש אותו"ההפך ללא ספק.
    סרטונים אלו מראים את המשחק כמו שהוא ויוצרים תחרות אמיתית ליוצרי המשחקים שלא מבוססת על פרסום אלא על איכות.
    קניתי את dms ,dks ,dk2 ,tlou, minecraft רק בזכותם.
    (ואת fez דווקא הורדתי XD)

  2. 2

    15:15 18.08.2014 | WarFox89 WarFox89

    אם אתה לא יודע לסבול חבטות, אל תצא לזירת הקרב. מה הוא ציפה לקבל רק שבחים ותפיחות על הכתף ? צריך פשוט לדעת מתי לסנן, ואם הוא לא יכול כהראה שהוא לא מתאים לעולם הפיתוח.

  3. 3

       | פורסם ע"י