הרשמה

האם רובין וויליאמס יקבל מחווה במשחק Zelda?

כך נינטנדו הגיבה לבקשת המעריציפ

חוץ מהיותו שחקן מוערך וגאון קומי, רובין וויליאמס ז"ל היה גם גיימר נלהב שהיה קרוב מאוד לתעשיה ואף הופיע בפרסומות למשחקים שונים. השחקן קיבל לא מזמן מחווה נצחית ומרגשת על ידי חברת Blizzard במשחק World of Warcraft, אך המעריצים עדיין מחכים למחווה במסגרת הזכיון האהוב עליו - Legend of Zelda. וויליאמס היה מעריץ כל כך אדוק של הסדרה, שהוא אף קרא לבתו זלדה על שם הנסיכה מהמשחק. אנחנו יכולים להבין זה - השחקן שתמיד נחשב ל"ילד הנצחי" התאהב בסדרת משחקים שתמיד התהדרה במעין תמימות ואפילו ילדותיות, אבל עם הרבה תוכן משמעותי ועמוק מתחת לפני השטח.

המעריצים ביקשו מנינטנדו, יוצרת סדרת Zelda, לכבד את זכרון השחקן במשחק עתידי של הסדרה. העצומה שנפתחה בנושא כבר צברה מעל 100,000 חתימות, וניטנדו הכירה בבקשת המעריצים אך לא הכריזה שום מהלך קונקרטי בשלב הזה.

בהצהרה שנמסרה למעריצים, נינטנדו כתבה: "רובין ווילאמס היה נאהב בנינטנדו. ליבנו הולך למשפחתו ובייחוד לזלדה וויליאמס איתה עבדנו מספר פעמים. אנו מעריכים את התמיכה של קהילת הגיימינג, ושומעים את בקשתם לכבד אותו במשחק עתידי. אנו לא נדון במה שיתאפשר במשחקים הבאים בתקופה קשה זו, אבל אנו נחזיק קרוב את הזכרון שלנו מרובין."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י