הרשמה

10 המשחקים המצופים לשנה הבאה

איחדנו כוחות עם DigTV כדי לדבר על כמה מהמשחקים שאנחנו הכי מצפים להם

לכבוד השנה החדשה החלטנו לעשות משהו קצת שונה ולסכם אותה לא רק בכתבה רגילה אלא בוידאו! איחדנו כוחות עם צוות DigTV והרכבנו את אוסף עשרת המשחקים שאסור לכם לפספס בשנה הקרובה. בסרטון למטה תוכלו לראות את חמשת המשחקים הראשונים ברשימה (מקומות 10-6), ואת החמישיה המובילה תוכלו לראות כאן. אז ספרו לנו: אילו משחקים מצופים מככבים בחמישיה המנצחת שלכם?

Scalebound

אנחנו עדיין לא יודעים הרבה פרטים על כותר האקשן הזה, אבל מה שאנחנו כן יודעים שזה משחק מהמפתחת Platinum (שעשתה משחקי אקשן משובחים כמו Bayonetta, Vanquish ו-Metl Gear Rising), ושיש בו מפלצות שאפשר לרכוב עליהן. מה עוד צריך?

Call of Duty: Advanced Warfare

אחרי יותר מדי שנים בהן סדרת Call of Duty סירבה להתפתח ולנסות דברים קצת שונים, מגיע Advanced Warfare שטורף את הקלפים ולוקח אותנו לעתיד הלוחמה במקום עוד משחק עם לוחמה מודרנית. החיילים שלנו יהיו הרבה "על-אנושיים" בעזרת מגוון גאדג'טים ואמצעי לחימה מתקדמים, מה שעשוי להפוך את מצב הרשת למרענן והשונה ביותר מאז 2008 (Call of Duty: Modern Warfare).

Rise of the Tomb Raider / Lara Croft and the Temple of Osiris

אז למה אתם צריכים להתלהב משני משחקים של Tomb Raider? ובכן, הכותר הראשי בסדרה - Rise of the Tomb Raider - ימשיך את הכיוון המצוין של Tomb Raider מ-2012 ויספר לנו איך לארה קרופט הפכה מחוקרת תמימה לשודדת הקברים שאנו מכירים. המשחק השני הוא בעצם ספין-אוף שממשיך את דרכו של Guardian of Light, משחק יריות איזומטרי שעובד מצוין כשמוסיפים אליו כמה חברים.

The Witcher 3: Wild Hunt

סדרת The Witcher הצליחה להוכיח פעם אחר פעם שמשחקי התפקידים האיכותיים והבוגרים לא נעלמו מהעולם, והמשחק השלישי בסדרה הוא הגדול והשאפתני ביותר של המפתחת CD Projekt Red. המשחק The Witcher 3: Wild Hunt יכלול עולם פתוח עצום בגודלו, אינספור פעילויות וקווסטים וכמובן מערכת קרב חדשה וזורמת. מתי כבר פברואר?

Batman: Arkham Knight

משחקי Batman: Arkham מאת המפתחת Rocksteady עשו עבודה מצויינת בלהכיר לנו עולם אפל בו הנבלים אף פעם לא נשארים כלואים ותמיד יש פשע שצריך לעצור. קשה לנו לחשוב על משחק אחר בכיכוב גיבור-על שהצליח ליצור עולם ומערכת קרב כל כך עמוקים ומהנים, וכל הרמזים מצביעים על Arkham Knight בתור סיום מפואר לסדרה משובחת. אה והזכרנו גם שאפשר לנהוג בבאטמוביל?

אלה חמשת המשחקים הראשונים שלנו, אל תפספסו גם את החמישיה המנצחת בחלק השני. איזה משחקים שכחנו? איזה משחקים הייתם שמים בחמישיה שלכם?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:58 23.09.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    The Witcher 3>Batman

  2. 2

    05:32 28.09.2014 | ArchPsion ArchPsion

    Star Citizen ללא ספק!
    החדש בעולם של מאס אפקט כמובן!
    Warlords of Draenor
    Dragon Age: Inquisition
    Elite: Dangerous
    Star Drive 2
    Assassin's Creed: Unity

    יש עוד כמה שאני אקנה ואשחק בהם כמו Borderlands החדש לדוגמא, אבל למעלה אלה המשחקים שאני באמת מתרגש לבואם.

  3. 3

    11:55 28.09.2014 | אבינר אבינר

    לא מופיע וידאו!
    (גלקסי s2 פלוס)

  4. 4

       | פורסם ע"י