הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של אוקטובר

מי אמר Driveclub ולא קיבל?

שרות ה-Playsation Plus מגיע אל חודש אוקטובר עם מספר משחקים חינמיים שווים במיוחד והפתעה אחת גדולה. אם עדיין לא עשיתם מנוי - זה הזמן הנכון להתחיל.

Playstation 4

 

Driveclub PS Plus Edition

אחד ממשחקי "ההשקה" של ה-PS4 סוף סוף עושה דרכו את הקונסולה החדשה של סוני ואמור לתת תשובה לסדרת משחקי המרוצים המצוינת Forza של Xbox. המשחק יגיע בגרסת ה-PS Plus המוגבלת שתכלול 11 מסלולים ואת כל מצבי המרוץ הזמינים בגרסה המלאה. המשחק יהיה זמין להורדה מה-11 באוקטובר ואם תרצו את הגרסה המלאה - תצטרכו לרכוש אותה בנפרד.

Dust: An Elysian Tail

צאו למסע הרפתקאות חדש ושונה בעולם דו-ממדי מרהיב ביופיו, שם תשלטו על שועל בשם דאסט(Dust). קרבות מהירים והאפשרות לשדרג את כלי הנשק והקסמים שלכם הם רק חלק מהאפשרויות שלכם במשחק.

Spelunky

משחק פלטפורמה לא סלחני כלל השולח אתכם בדמות כורה אל תוך מערות מלאות סכנות. אם תצליחו להתמודד עם האופי הקשה של המשחק תוכלו למצוא חוויה שונה ומרעננת ממה שיש למשחקים להציע לנו היום. קיים גם בתור Cross-buy ל-PS Vita.

Playstation 3

 

Batman: Arkham Asylum

משחק המופת של באטמן עושה את דרכו ל-PS Plus. מי שלא שיחק במשחק הראשון מתוך טרילוגיית המשחקים שיצאה ל-PS3 צריך לעשות את זה עכשיו. המשחק מציג כראוי את העולם של באטמן ומביא יחדיו דמויות מוכרות, אהובות או שנואות אל קונסולת המשחקים שלכם.

Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara

האוסף שמביא את שני משחקי הארקייד(Arcade) הישנים של סדרת מבוכים ודרקונים לחיים. עם אפשרות לשחק עד ארבעה שחקנים בבית על אותו מסך, Chronicles of Mystara יכול להיות משחק מאוד משמעותי באוסף המשחקים שלכם.

PS Vita

 

Pix The Cat

אם פקמן וסנייק היו עושים תינוקות, Pix the Cat כנראה היה המועדף עליהם. המשחק שמשלב בין שני סגנונות המשחק, נותן לכם לאסוף חפצים המרחיבים לכם את הדמות כמו בסנייק אבל בשלבים הדומים לפקמן, והכל תחת שלוש דקות. אם כל זה עדיין לא מדגדג לכם, תמיד תוכלו לנסות את מצב ה-Arena ולקרוא תיגר על עד ארבעה חברים. המשחק זמין גם ל-PS4 דרך אפשרות ה-Cross-buy.

Rainbow Moon

משחק ה-JRPG המשלב בצורה מעולה בין מערכת קרב חכמה ומתגמלת לבין סיפור פנטזיה אפי. השתמשו במערכת התורות כדי ללמוד את סודות המשחק ולהתקדם כמה שיותר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י