הרשמה

הטריילר של Hatred הכה גלים ברשת

המפתחים בתגובה: "לא באנו להיות פוליטיקלי קורקט"

מהו המשחק Hatred ולמה מפתחת מנוע המשחק Unreal ביקשה להוריד את הלוגו שלה מהטריילר? בואו נתחיל מההתחלה: בסוף השבוע האחרון, מפתחת האינדי Destructive Creations הכריזה על המשחק Hatred יחד עם טריילר בועט. זהו משחק יריות איזומטרי (ממבט עילי) שבו הגיבור הוא, חכו לזה, פסיכופט רצחני ששונא את העולם ורוצה להוריד כמה שיותר אנשים לפני שרשויות החוק מחסלות אותו.

המשחק מתאר למעשה מסע טבח בו האנטי-גיבור מחסל שוטרים וחפים מפשע, ונראה שהמפתחים ידעו בדיוק למה הם נכנסים עם הרעיון השערורייתי. מתוך ההודעה לעיתונות על ההשקה: "בזמנים בהם הרבה משחקים רוצים להיות מנומסים, צבעוניים ופוליטיקלי קורקט אנחנו מנסים להיות אומנות גבוהה יותר, מאשר סתם בידור. רצינו ליצור משהו כנגד הטרנדים." ובאופן לא צפוי כלל, הרשת הגיבה באופן חמור למשחק שמנסה לשחזר מקרים כמו הטבח בבית הספר בקונטיקט לפני שנתיים.

כדי להרחיק את עצמה מקו האש, המפתחת Epic שעבדה על מנוע Unreal ושהלוגו שלה הופיע בטריילר - דרשה ממפתחי המשחק להסיר את הלוגו והוציאה הצהרה כי היא "לא מנצלת שום שליטה קריאייטיבית או צנזורה על פרוייקטים", אך מצד שני "הלוגו הופיע ללא רשות של Epic" ולכן הוסר.

צפו בטריילר וספרו לנו - האם Hatred הוא פרוייקט לגיטימי או רעיון בטעם רע?

Hatred צפוי להגיע למחשב ברבע השני של 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:21 19.10.2014 | WarFox89 WarFox89

    משחק באמת שערורייתי, יש לי הרגשה שהוא אף פעם לא ייראה אור יום וגם אם כן, בפיגוע טווח הראשון שאיזה ילד טיפש בארה"ב שישיג נשק חם לידיו וילך לטווח באיזה בית ספר - תעשיית הגיימינג תהיה הראשונה שיפנו עליה אצבע מאשימה.

  2. 2

       | פורסם ע"י