הרשמה

Turok

Turok

טורוק, לוחם עתידני ששימר את מיומנויות ההישרדות של אבותיו האינדיאנים, מתרסק על כוכב ג'ונגל נידח שמשמש בסיס לאדם בשם קיין. עם שם כמו קיין, כמובן שאותו טיפוס לא יכול שלא להיות פושע מלחמה אינטרגלקטי שמתכנן להשתמש במשאביו הביולוגיים של הכוכב ליצירת נשק כימי להשמדה המונית. משימתו של טורוק, שלא יוכל להיעזר רבות בחבריו הלא אינדיאנים שנטבחים על ימין ועל שמאל עוד לפני שהספיקו לירות יריה אחת, היא לאתר, לחבל ולחסל.

Turok הסלולרי הוא משחק פעולה-פלטפורמה ממבט צד, שבנוי על אקשן מחושב בקצב נינוח, ומתרחש על רקע עולם פרא פריהיסטורי - אבל עם נשק חם. במובנים אלה הוא מזכיר את Blackthrone הותיק של Blizzard, ועוד יותר ממנו את Bermuda Syndrome.

Turok מול Blackthorne: הקרב ב-Blackthrone מעניין יותר, בזכות היכולת של הגיבור להתחמק מאש אויב. מצד שני, לטורוק יש את היכולת המפצה להתחבא בצללים, להתקרב אל האויבים מאחור ולשבור להם את המפרקת, אז מהבחינה הזאת אפשר להכריז על תיקו.

Turok מול Bermuda Syndrome: שני המשחקים משתמשים לטובתם באחד מאייטמי התרבות הפופולרית החזקים ביותר שנלקחו מתחום המדע - דינוזאורים. לשניהם יש סיפור - אבל זה של Bermuda מעניין יותר. היתרון המכריע לצד Bermuda Syndrome הוא החידות, שמהוות כחצי מהמשחקיות שלו ועשויות היטב. בטורוק אין חידות כלל, ולגיוון המשחק מגיעים רק קרבות בוסים מעטים ומספר קטעי "הגן על הנקודה" שבהם המסך קופא ודינוזאורים קטנים ופראיים (המבוססים על הוולוסירפטור הידוע לשמצה) קופצים לתוכו מכל הכיוונים ודורשים חיסול לפני שיהממו את הגיבור במספרים. הקטעים האלה פחות מעניינים מהמשחקיות הסטנדרטית ולא ממש מוסיפים למשחק נקודות.

ל-Turok יש גרפיקה איכותית וסאונד טוב, הוא לא קל מדי ולא נופח את נשמתו תוך שעת משחק, אבל מה שמונע ממנו להגיע לרמת שני המשחקים שהוזכרו הוא בעיקר עיצוב השלבים, שמקבל ציון "מספיק" ביום של מצב רוח סלחני. הוא פשוט שגרתי מדי, פשוט... פשוט מדי, ולא מציג מספיק אתגרים, חידושים ושינויי קצב כדי למשוך אותך הלאה עד גילוי קיין וחיסולו שלא מתוך תחושת חובה גרידא לגלקסיה.

ציון: 7/10

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/080228/Turok1.flv[/vod]

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:42 17.03.2008 | altair altair (אורח)

    אני אהבתי

  2. 2

       | פורסם ע"י