הרשמה

Halo 5: Guardians - קטעי משחקיות, תמונות ומידע חדש

מיקרוסופט משחררת טונות של מידע

באירוע ההשקה של The Master Chief Collection, ה-HaloFest היום לפנות בוקר, עלו הרבה מאוד דברים מעניינים לגבי Halo 5: Guardians.

על פי הטריילר שהוצג בשידור החי, המפתחת 343 שדרגה את השחקנים ביכולות שהיו ל-Master Chief רק בקטעים סינמטיים לאורך המשחק. בין היכולות החדשות תוכלו למצוא:

Thruster Pack - יאפשר לשחקנים הספרטנים להשתמש ב-Jet כדי לקפוץ גבוה יותר ולנטר במהירות קדימה או לצדדים. בדומה למ שראינו לאחרונה ב-Call of Duty: Advanced Warfare.

Ground Pound - אם תקפצו גבוה ותשתמשו ביכולת הזו הדמות שלכם תנטר קדימה במהירות אל תוך הקרקע, מה שיצור פיצוץ קטן באזור ויפגע באויבים בצורה קטלנית מאוד.

Sprint - לראשונה בסדרה תוכלו לרוץ. על פי הטריילר המפתחים היו מודעים לעובדה שעד כה שחקנים לא יכלו לרוץ במולטיפלייר של משחקי Halo ולכן הם ניסו לחשוב על איזון ליכולת הזו. לכן, אם תרוצו, המגן שלכם לא יתחדש - השתמשו בריצה בהתאם.

Clamber - יאפשר לדמות שלכם לתפוס קצה של קרקע במידה וקפצתם ו"כמעט" פספסתם את המרפסת הרצויה.

Slide - אם תרוצו מספר מסוים של שניות תוכלו לגלוש מספר מטרים. היכולת תנמיך את הדמות ותאפשר לכם להגיע למחסה במהירות.

Charge - גם ביכולת הזאת תוכלו להשתמש רק אם רצתם מספר שניות קודם לכן. תוכלו לשגר את עצמכם לתוך אויב. במקום לתת לו מכה עם היד, הגוף שלכם כבר יעשה את העבודה מעוצמת השיגור.

Smart Scope - לראשונה בסדרה, שחקנים יוכלו לקבל גישה ליכולת "הכוונת החכמה". דבר שמוסיף אינטרקציה בין הקסדה החכמה של הדמות לבין הנשק שלו. בעיקרון, זה מאפשר לכם להכנס בזום לתוך הכוונת. דבר שעד היום התאפשר רק לרובה הצלפים וברובה הסער המפורסם של Halo.

במידע נוסף שסיפקו המפתחים לאתר Eurogamer, הבטא תרוץ באיכות 720P ב-60 פריימים לשנייה. "נכון לרגע זה, אנו מתמקדים בבטא במשחקיות בלבד. זוהי לא הרזולוציה הסופית של המשחק". כך אמר ג'וש הולמד (Josh Holmes), מנהל הסטודיו המפתח.

מערכת ה-XP מתארת את הרמה של השחקן שלכם במולטיפלייר ובמשחק הסופי תכלול דירוג של היכולת התחרותית שלכם. מערכת זו נקראת CSR או בשמה הארוך יותר Competative Skill Rating ותכלול 7 סוגי דירוג שמשתנים בהתאם לביצועים שלכם במולטיפלייר. 

בעזרת נקודות הניסיון שתרוויחו תוכלו לפתוח סוגי שריון ועיצובים חדשים לדמות שלכם. תוכלו גם לפתוח חלקי שריון חדשים רק על ידי צפייה בסדרה Halo Nightfall ועל ידי פתיחת Achievements בקמפיין לשחקן יחיד של Halo: The Master Chief Collection. אל תשכחו לקרוא את הביקורת שלנו עליו.

כמו כן, לא פחות מ-30 תמונות חדשות מהמולטיפלייר של המשחק התפרסמו. תוכלו למצוא אותן כאן. התמונות מציגות את המפות Breakout, Empire ואת Truth.

כדי להתחיל לצפות באירוע מההתחלה יש לקפוץ לדקה ה-30 של הסטרים. מי שיקפוץ לדקה 49 יוכל להתחיל לצפות ב-Halo 5 Guardians. או לחלופין לצפות בו דרך הקישור של YouTube מתחת לקישור של Twitch.

הבטא של Halo 5: Guardians תתחיל ב-28 בדצמבר ותסתיים ב-18 בינואר 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י