הרשמה

האלפא של Fortnite יוצאת לדרך היום

פרטים חדשים על משחק ההישרדות הפתוח מהיוצרים של Gears of War

אחרי שנים של פיתוח, משחק ההישרדות הפתוח Fortnite יפתח היום את שלב האלפא שלו לקומץ של שחקנים נבחרים. שלב האלפא ייפתח היום (2.12) ויימשך עד ה-19 לחודש. המפתחת Epic הדגישה כי אם עדיין לא הוזמנתם - אל תאבדו תקווה! הזמנות נוספות יחולקו לאורך תקופת האלפא כדי להכניס עוד שחקנים באופן הדרגתי. אם עדיין לא נרשמתם, תוכלו לעשות זאת כאן ואולי ההזמנה הבאה תישלח אליכם.

ב-Fortnite, אנו נשחק קבוצה של שורדים שבסך הכל מנסה לעבור את הלילה. מה קורה בלילה? נפתח פורטל לעולם אחר וממנו מגיחות מפלצות בהמוניהן. אם זה נשמע לכם כמו MInecraft – זה באמת די דומה רק שהפעם יש דגש חזק יותר על עבודה קבוצתית. במהלך היום יהיה עלינו לאסוף משאבים ולבנות מבצר שישמש את כל הקבוצה במאבקה נגד איום המפלצות. נוכל לבנות קירות ומלכודות, לשדרג נשקים ואת מגוון ההגנות שלנו וכן למצוא משאבים חדשים ונדירים שיפתחו לנו את הדרך לציוד שימושי וחזק יותר.

במהלך הלילה ישאר לנו רק להילחם ולקוות שנזכה לראות שוב את אור השמש, וכל זה בזמן שהקבוצה עושה את מיטב יכולתה לסגור את הפורטל המסוכן. כשהבוקר יגיח שוב, נצטרך לחזור לאסוף משאבים על מנת לתקן את הנזקים במבצר, להוסיף עוד הגנות ונשקים וחוזר חלילה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י