הרשמה

צפו: קרב של Street Fighter V בשידור חי

בונוס: הכרזה על אחת הדמויות המבוקשות ביותר שלא הופיעו ב-Street Fighter IV

ביומיים האחרונים התקיים טורניר ה-Capcom Cup, האירוע הגדול בעולם למשחק Street Fighter והמקום בו הוכרז על אלוף העולם ב-Street Fighter IV. למרות שטורניר EVO נחשב לאירוע יותר יוקרתי, ה-Capcom Cup מוקדש אך ורק ל-Street Fighter ומביא אליו את השחקנים הטובים בעולם.

בשבוע שעבר קיבלנו את ההכרזה הרשמית על Street Fighter V יחד עם סרטון משחקיות של שתי דמויות קלאסיות: ריו (Ryu) נגד צ'אן לי (Chun-Li). הסרטון היה ערוך ומקוטע, והיה קשה להבין מה בדיוק הולך בקרב. כל זה השתנה כשבמהלך הטורניר קיבלנו שני קרבות של הדמויות האלה בשידור חי! בקרבות אלה ראינו לראשונה את ממשק המשחק וה"משאבים" העומדים בפני השחקן.

כמו ב-Street Fighter IV, לשחקנים יש שני משאבים עיקריים: מד ה-EX המשמש לתרגילים "מחוזקים" ומהלכים שונים, ומד ה-Revenge המאפשר ביצוע של התרגיל האולטימטיבי של אותו שחקן ומקביל למד ה-Ultra ב-Street Fighter IV. אצל ריו, למשל, המד הזה משמש לביצוע ה-Shinko Hadouken העוצמתי. בקרב, לצ'אן-לי היו שלושה ריבועי EX בזמן שלריו היו רק שניים, כך שלראשונה אנו רואים חוסר סימטריה בעניין זה. בנוסף, נראה שריו (ואולי גם דמויות אחרות) יכול לבצע מהלך ש"טוען" את מד ה-Revenge מה שיכול לשנות לגמרי את סגנון המשחק.

בנוסף, שוחרר טריילר משופר למשחק שנראה קצת יותר זורם מזה ששודר במהלך כנס ה-PlayStation Experience. בסוף הטריילר אפשר לראות טיזר לאחת הדמויות המבוקשות ביותר שלא הופיעו ב-Street Fighter IV, והיא צ'ארלי (Charlie)! צ'ארלי הוא דמות המתמחה בטווח קרוב ויכולה לבצע לפיתות עוצמתיות, קצת כמו הגרסה המהירה יותר של זאנגיף (Zangief).

Street Fighter V יושק במועד לא ידוע עבור ה-PC וה-PS4.

הטריילר המחודש

קרב בשידור חי

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י