הרשמה

נינג'ה חדשה-ישנה מגיעה ל-Mortal Kombat X

הנינג'ה שאתם כנראה לא מכירים

משחק המכות Mortal Kombat X קיבל עד כה חופן קטן של דמויות שהוכרזו, אך נראה שלמפתחת NetherRealms יש עוד כמה וכמה דמויות מעניינות בשרוול!

אד בון (Ed Boon), יוצר הסדרה ומנהל הפיתוח של Mortal Kombat X, יודע טוב מאוד איך לשגע את העוקבים שלו בטוויטר עם חצי-הכרזות ורמזים מעורפלים. הפעם הוא פרסם ציוץ חדש וענה לשאלה "האם יהיו נינג'ות חדשות במשחק?". בון השיב עם המסתוריות האופיינית: "תגדיר 'חדש'..."

מגזין HardcoreGamer הציע שאולי מדובר בנינג'ה שאתם כנראה לא מכירים בשם Tremor. זוהי נינג'ה עם כוחות הקשורים לאלמנט האדמה, וההופעה המשמעותית היחידה שלו היתה בכותר הספין-אוף הגרוע למדי Special Forces. רמז נוסף הוא ציוץ שפרסם בון לפני מספר חודשים ומציג תמונת קונקספט מאת אחד המעריצים, המציג איך Tremor עשוי להיראות בדור הבא של Mortal Kombat. לסדרת משחקי המכות היתה היסטוריה מעניינת עם דמויות הנינג'ה כמו Sub-Zero, Scorpion ו-Reptile. במשחקים הראשונים כולם נראו אותו דבר (למעט הצבע כמובן) ואף חלקו את אותן האנימציות, אך עם התפתחות הסדרה כל אחת מהנינג'ות קיבלה סגנון ייחודי משל עצמה. יהיה מעניין לראות מה בון מתכנן עבורינו בחשיפה הבאה של Mortal Kombat X.

Mortal Kombat X יגיע ב-14 באפריל 2015 למחשב האישי, Xbox One, Xbox 360, Playstation 3 ו-Playstation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י