הרשמה

ה-FBI מאשרת: קבוצת ההאקרים Lizard Squad בחקירה

האם האחראיים על הפלת ה-Xbox Live ו-PSN יצליחו להתחמק?

זוכרים שבתחילת החודש ראינו הבטחה מטרידה מקבוצת ההאקרים Lizard Squad על השבתה לצמיתות של רשת ה-Xbox Live? ההאקרים הבטיחו שחג המולד יהיה עצוב במיוחד עבור הגיימרים והתחייבו להפיל את הרשתות של פלייסטיישן ואקסבוקס. שבועיים וחצי אחר כך, נראה שההאקרים אכן הצליחו אך לא כפי שהובטח: רשת ה-Xbox Live חוותה קשיים בהתחברות למשך מספר שעות, ואילו רשת ה-PSN חוותה בעיות רציניות יותר שגרמו להשבתה של מעל 24 שעות.

לא ברור על מה Lizard Squad רוצה להעניש את הגיימרים שרק רצו להעביר את החג עם הקונסולה האהובה עליהם, אבל נראה שהם עברו מקבוצה אלמונית ואפילו מבדרת למטרה של סוכנות ה-FBI. אתר Venturebeat דיווח כי ה-FBI אישרה רשמית ש-Lizard Squad נמצאת תחת חקירה של הסוכנות. במידה והסוכנות תצליח למצוא עליהם חומר מפליל והוכחות כי הם היו האחראיים לתקיפה בחג המולד, יש סיכוי לא קטן שסוכנים בשחור יגיעו עד הבתים שלהם. הסוכנות סיפרה לאתר כי "העניין בחקירה של ה-FBI, ומאחר וזאת עדיין מתקיימת אנו לא יכולים למסור עוד פרטים".

מה אתם חושבים על מעללי Lizard Squad? ספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:57 31.12.2014 | Hollow Hollow

    עד היום אין הוכחה שהקבוצה הזאת באמת פרצה למשהו כל מה שהיא אומרת שהיא הולכת לפרוץ אליו בדרך כלל לא נפרץ קבוצת האקרים הכי לא אמינים שיש

  2. 2

       | פורסם ע"י