הרשמה

סוני מציעה פיצוי על נפילת ה-PSN בחג

תפצה על הימים האבודים

אם גם אתם סבלתם מנפילת רשת ה-PSN לפני שבועיים, סוני הכריזה היום כי היא תפצה כל מנויי השירות. "מאחר והגישה לרשת ה-PSN נפגעה במהלך החגים, רצינו להראות את הערכתנו ולהציע לכל משתמשי PS Plus עם חשבון פעיל או בתקופת נסיון חינמית (Free Trial) הארכה של 5 ימים", נכתב בבלוג של סוני. התוספת תיכנס אוטומטית למנויים כך שלא תצטרכו לבצע שום פעולה כדי ליהנות מהפיצוי.

חוץ מהארכת תוקף המנוי, סוני מציעה גם שובר הנחה סמלי למשתמשים. "בנוסף, מתישהו החודש אנו נודיע שלזמן מוגבל, נציע קופון של 10 אחוזי הנחה לרכישה אחת של סל קניות בחנות PlayStation Store כתודה לכל משתמשי PSN." הטבה זו תהיה תקפה לרכישה של סל קניות, כך שתוכלו לכלול כמה פריטים וליהנות מהנחה של 10% על כולם. הטבה זו תהיה זמינה לכל משתמשי ה-PSN ולא רק למנויי PS Plus.

ב-25 לדצמבר, בדיוק בחג המולד ובזמן המושלם לקצת גיימינג ברשת, קבוצת ההאקרים Lizard Squad תקפה את הרשתות של אקסבוקס ופלייסטיישן. ההשפעה על רשת ה-Xbox Live היתה מינורית למדי ותוקנה תוך מספר שעות אך ברשת ה-PSN לא הצליחו להתמודד עם התקפות ה-DDoS, מה שהוביל להשבתה של מספר ימים. בינתיים נראה שנעשה צדק עם קבוצת Lizard Squad: הקבוצה תפסה את תשומת הלב של ה-FBI ואחד מחבריה כבר נעצר מיד לאחר חג המולד.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י