הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של ינואר

Infamous: First Light, Duke Nukem 3D ועוד!

מה הדרך הטובה ביותר לפתוח את השנה החדשה? אם שואלים את סוני, כנראה שהתשובה הברורה היא עוד משחקים! חודש ינואר יאפשר למנויי ה-PS Plus לחזור למשחקי קאלט כמו Duck Tales ו-Duke Nukem וגם להנות מההרחבה של Infamous: Second Son.

אז מה מחכה לנו? בואו נתחיל!

PS4

Infamous: First Light

דסלין רו אולי היה הגיבור של Infamous: Second Son, אבל את כל הכוחות שלו הוא הצליח לשאוב מדמויות אחרות במשחק. אחת מאותן דמויות היא פטצ'(Fetch), שללא שום ספק הייתה דמות המשנה הטובה ביותר במשחק. הסיפור של First Light יעקוב אחר המסע שלה לפני שפגשה ברו.

The Swapper

המשחק הקטן הזה יציב אתכם בתור אסטרונאוט התקוע בתחנת חלל מסתורית. על מנת לצאת מהתחנה תוכלו להשתמש באקדח שיבוטים היכול לייצר עד ארבעה שיבוטים שלכם. בעזרת חשיבה יצירתית והשיבוטים הנאמנים תוכלו למצוא את הדרך חזרה הביתה. מומלץ לאוהבי הפאזלים.

PS3

Prototype 2

בזמן ששחקני PS4 מקבלים את הגישה לפרק ההרחבה של Infamous, שחקני ה-PS3 יכולים להנות מ-Prototype 2, משחק עולם פתוח המאפשר לכם ליצור כאוס מוחלט ולהנות מכוחות על אנושיים. נשמע קצת מוכר? אולי כי Prototype הוא כמו Infamous על סטרואידים. בכל מקרה, ההנאה מובטחת.

Duck Tales Remastered

אולי השם לא מוכר לכולנו, אבל Duck Tales, המבוסס על סדרת טלוויזיה, הפך להיות אחד ממשחקי הפלטפורמה הטובים ביותר שיצאו ל-NES אי שם בשנות התשעים. החידוש יאפשר לנו לשחק במשחק האהוב עם גרפיקה משופרת ולהיזכר למה אנחנו כל כך אוהבים משחקים.

PS Vita

Duke Nukem 3D Megaton Edition

אם השם הקודם היה קצת לא מוכר, בטוח שתכירו את Duke Nukem, משחק הקאלט שעזר להמציא את ז'אנר משחקי ה-FPS. המשחק זמין בגרסה מחודשת ל-PS Vita ויאפשר לכם להנות מהטירוף של דיוק במסך הקטן.

Whoa Dave

ממבט ראשון, Whoa Dave יכול להיראות כמו עוד משחק מוזר ל-PS Vita, וזה כנראה נכון, אבל Whoa Dave משלב בצורה מצויינת אלמנטים של משחקי פלטפורמה במטרה ליצור הנאה וקושי יחדיו.

זה הכל לחודש ינואר. מה דעתכם על ההיצע? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י