הרשמה

Uncharted 4 יהיה פתוח יותר, זורם יותר

המפתחים חושפים פרטים חדשים על המשחק

המשחק המצופה Uncharted 4 נחשף השבוע בגליון האחרון Game Informer וקיבל פרטים חדשים על העולם, מערכת הקרב וההרגשה הכללית של המשחק. אם אתם מעורים מספיק, אתם כבר יודעים שהמשחק יכלול מצב רשת ושניית'ן דרייק לא יצא למסעות לבד - סאם דרייק, אחיו, יצטרף אליו ויהיה בן לוויה בדומה לאלי מ-The Last of Us. כעת נחשפו פרטים חדשים על מערכת הקרב וההרגשה הכללית של העולם, ונראה ש-Uncharted 4 יהיה המשחק ה"פתוח" ביותר בסדרה עד כה.

המשחקים הקודמים היו לינאריים למדי, וכללו איזורים קטנים יחסית. זה לא יהיה המצב עם Uncharted 4, שיכלול איזורים רחבים ותשומת לב גדולה יותר ל"אנכיות". במהלך הקרב נצטרך לחשב את המהלכים שלנו בצורה חכמה יותר ולא נוכל יותר פשוט להתחבא מאחורי מחסה ולהוריד את האויבים אחד אחד. האויבים יהיו חכמים יותר וינסו לאגף אותנו מכמה כיוונים, כך שנצטרך להקפיד להישאר בתנועה ולנצל את מבנה השלבים הכולל כמה וכמה מפלסים. "יש לנו חלקים אנכיים ומצאנו את הזרימה והקול של המשחק. עבורינו, הקרב של Uncharted עובד הכי טוב כשיש לו זרימה, כשאתה לא סתם מאחורי מחסה, יורה שוב ושוב. כשמאגפים את המחסה שלך ועליך לקפוץ ולנוע למעלה או למטה למפלס אחר בשלב".

החזון של מפתחי המשחק מזכיר קצת את הגישה של Crysis המקורי, שאמנם לא כלל עולם אחד עצום אלא מספר שלבים גדולים ורחבים שדרשו מהשחקן לתכנן את צעדיו בחוכמה ותמיד להישאר בתנועה. נו, השתכנעתם כבר ש-Uncharted 4 הוא אחד הכותרים הבולטים ביותר לפלייסטיישן 4 השנה?

Uncharted 4: A Thief's End יושק בלעדית ל-Playstation 4 ב-2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י