הרשמה

Forza Motorsport 6 הוכרז רשמית

המשחק צפוי להגיע אלינו בתקופת החגים של 2015

ארבעה חודשים בלבד אחרי ההשקה של Forza Horizon 2 המצויין, וקצת יותר משנה אחרי ההשקה של Forza 5, מיקרוסופט והמפתחת Turn 10 הכריזו על הכותר הבא בסדרת המירוצים המצליחה: Forza Motorsport 6. כצפוי, Forza 6 יהיה כותר בלעדי ל-Xbox One ויתמקד בנהיגה מציאותית במיוחד.

מיקרוסופט חברה עם יצרנית הרכב Ford והכריזה על Forza 6 במהלך תערוכת הרכבים היוקרתית NAIAS (או North American International Auto Show). ההכרזה הגיעה יחד עם חשיפת הרכב החדש והסקסי, ה-Ford GT שיככב בכריכה של Forza 6. שחקני Forza 6 יוכלו להתנסות גם עם שאר הרכבים החדשים שהוכרזו על ידי פורד בתערוכת הרכב.

עדיין לא נחשף תאריך היציאה של Forza 6 אבל רמיזות ראשונות מצביעות על השקה בתקופת החגים של 2015 (אוקטובר-דצמבר). בהודעה לעיתונות נכתב כי "השנה [2015] מובטחת להיות העמוסה והגדולה ביותר בהיסטוריה של Forza ויהיה לנו הרבה יותר לומר על Forza 6 והתוכניות שלנו בעתיד". כמו כן, נוכל לראות טעימה ראשונה מהמשחקיות של Forza 6 בכנס E3 2015 שייערך בחודש יוני. בהתחשב בעובדה ש-Forza Motorsport 5 הושק בנובמבר 2013, עם השקת ה-Xbox One, יהיה סביר להניח ש-Forza 6 יגיע אלינו כבר בנובמבר הקרוב ולא ב-2016. התאריך הסופי כנראה ייחשף בחודשים הקרובים, ולכל המאוחר בכנס E3 ביוני הקרוב.

Forza Motorsport 6 יושק בלעדית ל-Xbox One בתאריך לא ידוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י