הרשמה

טריילר חדש להרחבה של Saints Row IV

לקראת הנחיתה על קונסולות הדור הנוכחי

 לקראת ההשקה בהמשך החודש, המפתחת Volition שחררה השבוע טריילר חדש לרימייק של Saints Row IV לקונסולות הדור הנוכחי וההרחבה החדשה: Gat out of Hell שתשוחרר גם בתור כותר עצמאי שלא דורש את הגרסה המקורית (Standalone). 

ב-Gat out of Hell,  שני המלאכים גאט(Gat) וקינזי(Kinzie) נכנסים לגיהינום על מנת להציל את הבוס שלהם שמכהן גם בתור נשיא ארה"ב. ע"פ המפתחת, גאט וקינזי יתמודדו מול "דמויות היסטוריות בולטות רבות" עד שלבסוף יעמדו פנים מול פנים מול השטן..

המשחק יכיל מצב קו-אופ לשני שחקנים וגודל מפת המשחק יהיה כמחצית מהעיר סטילפורט(Steelport) אליה התרגלנו במשך הסדרה כולה. שחקנים יקבלו גישה לנשקים חדשים ומוזרים כמו ה-Armchairmaggedon, כורסה נוחה עם שני מקלעים בצדדים, תותח לייזר, ורובה שיורה זרם של צפרדעים. כי למה לא? אם זה לא מספיק, תוכלו לנוע במהירות ברחבי הגיהינום בעזרת כנפי שדים.

ואם בא לכם לקחת את חווית ה-Saints Row שלכם דור אחד קדימה, תוכלו לתפוס בקרוב את חבילת ה-Saints Row IV: Re - Elected Edition לקונסולות ה-Playstation 4 ו-Xbox One. החבילה תכיל את כל ההרחבות הקודמות שיצאו למשחק, כולל Gat Out Of Hell, ותביא את המשחק לקונסולות הדור הבא.

Saints Row Iv: Re - Elected Edition ו-Gat Out Of Hell יושקו ב-23 בינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י