הרשמה

גברת האמרלוק מצטרפת ל-Borderlands: The Pre-Sequel

לצלפים מביניכם יש למה לחכות

Gearbox Software הכריזה על ההרחבה הרביעית ל-Borderlands: The Pre-Sequel, אשר מוסיפה דמות חדשה למשחק בשם Lady Hammerlock The Barnoness.

מעריצי הסדרה יזהו את שם המשפחה - הגברת האמרלוק היא אחותו של Sir Hammerlock, צייד וג'נטלמן שעוזר לציידי הכספות ב-Borderlands 2. שמה הוא אורליה(Aurelia), היא מתמחה בנשקי צלפים ו-Gearbox מתארת אותה כך: "אורליה היא היורשת למשפחת Hammerlock שבזמנה החופשי צדה את הטרף הטוב ביותר בגלקסיה. אם הטיולים הללו ישימו אותה בריב עם אחיה אליסטאר(Allistair) הידוע כמר האמרלוק, כך טוב יותר. הדבר היחידי שגורם לה הנאה רבה יותר מלירות בחיה נדירה שאחיה חוקר היא ללבוש את העור של החיה בתור צעיף ולראות את הפרצוף שלו."

היכולת המיוחדת שלה מאפשרת לה לשלוח פיסת קרח שעושה נזק לאויבים. לאחר שהאויב מת, הקרח יעבור לאויב הקרוב הבא. היא מגיעה עם שלושה עצי יכולות שונים: Huntress - שמתמקד בנזק לצלפים, Cold Money - שמוסיף בונוסים ושדרוגים לנזק שאורליה עושה עם נשקי קרח, ו-Contractual Astoracy שגורם לשותפי ה-Co-Op שלה לתת לה בונוסים שונים.

אם זה לא מספיק לכם, Gearbox הכריזה גם על הרחבה רביעית, אשר תוסיף קמפיין חדש למשחק. "ההרחבה הרביעית והאחרונה תשים את השחקנים בקמפיין חדש לחלוטין מתרחש בתוך התת מודע של Claptrap."

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י