הרשמה

BioWare ביטלה את הפיתוח של Shadow Realms

משחק התפקידים המסקרן כנראה לא עמד בציפיות

בחודש אוגוסט האחרון, המפתחת BioWare הכריזה על משחק חדש ומסקרן בשם Shadow Realms. הרעיון היה ליצור משחק תפקידים תחרותי המתרחש בעולם מודרני עם אלמנטים של פנטזיה, אך נראה שהפיתוח לא עמד בציפיות החברה. במכתב פתוח שפורסם באתר הרשמי, הוכרז כי הפיתוח של Shadow Realms הופסק לטובת פרוייקטים אחרים. נראה כי BioWare עובדת כיום על Mass Effect הבא ותכנים חדשים עבור Dragon Age: Inquisition, אך האולפן באוסטין עובד במרץ על Star Wars: The Old Republic לקראת הסרט המצופה שיגיע אלינו השנה.

אז מהו Shadow Realms? מבנה המשחק די דומה ל-Evolve או Fable Legends: ארבעה גיבורים מודרניים שנבחרו להילחם נגד שליט רשע אחד. אנו נוכל לשחק בשני הצדדים ולחוות עבודת צוות מצד אחד ושליטה טקטית באויבים ובעולם מצד שני.

נציג BioWare אמר בחשיפה הראשונית כי הרעיון למשחק הגיע דווקא מהמקורות של המפתחת - משחקים מבוססי "מבוכים ודרקונים", אך עם טוויסט מודרני. הגיבורים הם אנשים רגילים למראית העין, שנבחרו על ידי כוח מסתורי להילחם ברשע. יש להם כוחות מיוחדים כמו טלקינסיס וטלפורטציה והנשק שלהם יכול להיות גרזן של העת העתיקה או אלה מודרנית מצופה במסמרים. חבל לגלות שהמשחק הזה לא יראה אור, לפחות לא בזמן הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י