הרשמה

DMC: Definitive Edition נותן אתגר חדש ל-Vergil

הדמות המבוקשת תקבל מצב Bloody Palace משלה

DMC: Definitive Edition, גרסאת החידוש למשחק האקשן DMC: Devil May Cry, יקבל כמות יפה של תוכן נוסף שלא היה קיים בגרסה המקורית. סרטון חדש חושף את אתגר ה-Bloody Palace עבור Vergil, דמות משנית שהיתה זמינה לרוכשי ה-DLC. במקור היינו יכולים רק לבצע משימות עם Vergil אך לא יכלנו להציב אותו מול אתגר הלחימה האולטימטיבי - Bloody Palace. בסרטון החדש אנו רואים את הגיהנום שמצפה לנו ב-60 הגלים של מפלצות, מכשולים ובוסים. אתגר ה-Bloody Palace היה זמין בעבר רק עבור Dante, וכולל שורה ארוכה של קרבות אותם השחקן צריך לשרוד ברצף. מצב זה מיועד לשחקנים מתקדמים שכבשו את העלילה הראשית ומחפשים את האתגר האולטימטיבי.

DMC: Definitive Edition יגיע ל-Xbox One וה-PS4 במרץ השנה עם כל התוכן ששוחרר למשחק, כולל הקמפיין הנפרד של Vergil (האם התאום של Dante, גיבור הסדרה). חוץ מביצועים גבוהים יותר של 60 פריימים לשניה ורזולוציית 1080p מלאה (1920x1080), אנו יכולים לצפות גם למצבי משחק חדשים, רמות קושי גבוהות יותר ותיקונים שונים למערכת הקרב. DMC: Devil May Cry הוא המשחק החמישי בסדרה, והראשון שפותח על ידי צוות פיתוח מערבי - Ninja Theory. המשחק הוא גרסאת Reboot לסדרה שמראה לנו את הגיבור דנטה בצעירותו, וכולל מערכת קרב שונה לגמרי מזו של המשחקים הקודמים.

בנוסף ל-DMC: Definitive Edition אנו צפויים לקבל גם את המשחק הקודם לו - Devil May Cry 4 שזכה להצלחה גדולה יותר מיורשו. Devil May Cry 4: Definitive Edition יגיע אלינו בקיץ 2015 ופרטים נוספים עליו יגיעו בקרוב.

DMC: Definitive Edition יושק ב-10 למרץ עבור ה-Xbox One וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:49 11.02.2015 | Hollow Hollow

    כל זה וזה עדיין לא משתווה לDMC 3

  2. 2

       | פורסם ע"י