הרשמה

Aganos העצום מצטרף ל-Killer Instinct

הדמות הגדולה והכבדה ביותר במשחק

אחרי שבחודש הקודם קיבלנו את "דמות הבונוס" Omen, הגיע הזמן להתלהב לקראת הדמות של פברואר ב-Killer Instinct Season 2. העונה השניה של משחק המכות מתקדמת יפה ובכל חודש אנו רואים לוחם חדש שמצטרף לחבורה. בקרוב מאוד תוכלו לשחק את Aganos - הדמות הגדולה והכבדה ביותר ב-Killer Instinct עד כה. Aganos עוקף בקלילות את שתי הדמויות ה"כבדות" Thunder ו-Glacius, והוא גם יותר איטי מהשניים. למטה תוכלו לראות את טריילר החשיפה של הדמות והצצה לדמות של החודש הבא - בחורה שנראית כמו רוח רפאים מתקופת יפן הפיאודלית.

הטריילר החדש נותן לנו גם טעימה מהמצב העלילתי שאמור להגיע בהמשך העונה. לכל דמות בעונה השניה יש סיפור יותר עמוק ומסקרן מאלה של העונה הראשונה, ונראה ש-Aganos קשור באופן ישיר לדמות אחרת מהעונה - Kan-Ra. היצור העצום Aganos נותר על ידי מלך קדום וכל מטרתו היא לצוד ולחסל את Kan-Ra. עד כה Kan-Ra העדיף לברוח מהר האימתני שרודף אחריו, אבל עכשיו כבר אין לו ברירה והקרב הוא בלתי נמנע.

הסיפור מתחבר יופי גם עם המשחקיות של Aganos - זוהי דמות כבדה שתתקשה להתנייד בשדה הקרב אך רוב הזמן היא פשוט לא תצטרך את זה. Aganos יכול להקים קירות מאחוריו ומלפניו, ובכך לצמצם את שדה התנועה של היריב. הוא יכול להשתמש בקירות בשביל לעשות נזק מאסיבי אם הוא זורק את היריב דרכם, או "להמיר" את הקיר לאלה ענקית מאבן. נראה שהמומחיות של Aganos תהיה לרסק דמויות Zoning ("ריווח") המסתמכות על שמירת מרחק מהאויב. ונחשו מי הדמות שהכי מסתמכת על טקטיקות Zoning במשחק? כן, זה Kan-Ra.

Aganos יגיע ל-Killer Instinct ב-27.2 לבעלי חבילת ה-Ultra וב-5.3 לבעלי חבילת Combo.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י