הרשמה

קבלו הצצה ל-Legacy of Kain: Dying Sun

המשחק המושקע והמבטיח שבוטל ב-2012

רוב הסיכויים שמעולם לא שמעתם על Legacy of Kain: Dying Sun, משחק מסקרן ומבטיח שבוטל ב-2012. היום הגיע לרשת דרך NeoGAF סרטון חדש המציג חצי שעה של משחקיות מתוך Dying Sun וחושף משחק מרהיב למראה (בשביל קונסולות הדור הקודם) שנראה מלוטש למדי. חוץ מהסרטון, הדיון ב-NeoGAF חשף כמה פרטים מעניינים על פיתוח המשחק ואת הסיבות לביטולו על ידי המפיצה Square Enix לאחר 3 שנים של פיתוח.

למי שלא מכיר, Legacy of Kain היא סדרת משחקי אקשן שהגיעה לשיא הפופולריות בתחילת שנות ה-2000. לסדרה יש שני גיבורים המניעים את העלילה לאורך המשחקים: הערפד קיין (Kain), והשד רזיאל (Raziel) שהיה ערפד לשעבר והמפקד הגבוה ביותר של קיין עד שהוצא להורג על ידו. במשחק האחרון שיצא בסדרה, Legacy of Kain: Defiance מ-2003, יכלנו לשחק בתור שתי הדמויות לסירוגין אך במשחקים האחרים - הגיבור היה רק אחד מהשניים. שני המשחקים בהם רזיאל היה הגיבור נקראו Legacy of Kain: Soul Reaver ושני אלה נחשבים גם למשחקים הטובים בסדרה כולה.

Dying Sun היה אמור להיות משחק מיוחד במינו, בין היתר בגלל שהגיבור הוא לא קיין או רזיאל אלא בן תמותה בשם אשר (Asher). בזמן שערפד עוצמתי בשם גיין (Gein) מנסה לחסל את אשר ואת משפחתו, משהו משתמש ואשר משתלט על גופו של גיין. עם הגוף החדש והכוחות שבאים איתו, אשר צריך לחסל את האחראים ולהחזיר את הגלגל לאחור.

המשחק היה בפיתוח במשך 3 שנים עד שבוטל ב-2012, ולפי מקורות שהסכימו לדבר על הפיתוח - נראה ש-Dying Sun היה שאפתני מדי. המשחק דחק את יכולות הקונסולות הישנות (Xbox 360 ו-PS3) לקצה ונראה מקרטע גם בסרטון למטה. הוא היה אמור לכלול כמות גדולה במיוחד של איזורים שהיינו יכולים לבקר בהם, ורואים שהגרפיקה נראית ממש טוב ביחס לתקופה. כמו במשחקי Soul Reaver, לדמות שלנו היתה את היכולת לעבור מ"עולם החיים" ל"עולם המתים" בכל זמן נתון, מה שפותח הרבה אופציות מעניינות לעיצוב השלבים. לפי המקור, הפיתוח עבר חלק בלי בעיות מיוחדות אך הצוות המפתח היה קטן מדי בשביל פרוייקט מהסוג הזה, ולבסוף הוחלט לסגור את השאלטר מחשש שהפיתוח ימשיך להיגרר.

חבל מאוד שלעולם לא נוכל לשחק ב-Dying Sun, אבל אם אתם מתים לחזור לעולם של Legacy of Kain - אתם מוזמנים לנסות את Nosgoth, משחק אקשן\MOBA באותו העולם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י