הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של מרץ

Tomb Raide, Bioshock Infinite ועוד!

עוד חודש עומד להסתיים, ואחריו יגיעו עוד משחקים חינמיים של Xbox ו-PlayStation למנויים לשירות הפרימיום (Xbox Live Gold ו-PS Plus). הפעם מיקרוסופט עלתה על כל הציפיות והגיעה עם שלושה משחקים מוצלחים ומבוקשים במיוחד. ולא רק זה - היא גם הכריזה כי בחודש אפריל יהיה אפילו יותר שמח, עם שני משחקים חינמיים ל-Xbox One וארבעה חינמיים ל-Xbox 360! המשחקי ה-Games with Gold יהיו זמינים כרגיל למנויי Xbox Live Gold, לצד מבצעים שונים שירוצו לאורך החודש. אז מה מגיע לקראתנו בחינם בחודש מרץ?

Xbox 360
 

 

Tomb Raider

מה לא נאמר כבר על גרסאת הריבוט של לארה קרופט? Tomb Raider הוא אחד ממשחקי ההרפתקאות הטובים של השנים האחרונות, ובסיס מצוין לסדרת משחקים חדשה על שודדת הקברים המפורסמת. המשחק יהיה זמין בין ה-1 ל-15 במרץ.

Bioshock Infinite

אם Tomb Raider לא הספיק לכם, קבלו את אחד המשחקים המעוטרים ביותר של 2013: Biohock Infinite! המשחק השלישי בסדרת ביושוק לא איכזב את המעריצים עם מערכת קרב פתוחה ודינמית, מגוון רחב של נשקים ויכולות, גרפיקה מרהיבה וכמובן עלילה משובחת שתשאיר אתכם עם טעם של עוד. המשחק יהיה זמין מה-16 למרץ עד סוף החודש.

Xbox One
 

 

Rayman Legends

שחקני ה-Xbox One יוכלו להוריד לאורך כל החודש של Rayman Legends, אחד המשחקים המוצלחים ביותר בסדרת הפלטפורמה המצליחה. עם אופציה לכמה שחקנים במקביל, שלבים מאתגרים ופסקול מצוין שלא יצא לכם לכם בראש - קשה להתווכח.

כאמור, חודש מרץ נראה מצוין והחדשות על כפול משחקים חינמיים בחודש אפריל מבטיחות שהדברים הטובים רק ימשיכו להגיע. מה דעתכם על ההיצע של מיקרוסופט למרץ?

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:52 26.02.2015 | DrizziTx DrizziTx

    משחקים מעולים כל אחד אבל ההיצע ל-one מאכזב, משאיר את ה-360 בחזית מבין השניים.

  2. 2

       | פורסם ע"י