הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של מרץ

היה שווה את ההמתנה!

מה מחכה למנויי ה-PS Plus בחודש מרץ?

חברת סוני מספקת למנויי שירות הפרימיום, PS Plus, משחקים חינמיים בכל חודש - אך מרץ הגיע ואף משחק לא החליף את הכותרים החינמיים של פברואר. בדרך כלל המשחקים מוכרזים מספר ימים לפני סוף החודש, אך הפעם נאלצנו לחכות קצת יותר. מצד שני, ההמתנה השתלמה כי סט מרשים של משחקים חינמיים הגיע אלינו בסערה. אז מה מחכה למנויי ה-PS Plus בחודש מרץ?

PS4
 

Oddworld Abe's Odyssee New 'n' Tasty!

אחד ממשחקי ההרפתקאות\פלטפורמה הטובים ביותר בכל הזמנים קיבל לא מזמן גרסאת חידוש לפלטפורמות הדור הנוכחי, ובקרוב נוכל ליהנות מהרימייק על ה-PS4. גרסאת החידוש של Oddworld כוללת גרפיקה עדכנית, הפקה מחודשת של המוזיקה והדיבוב, פיצ'רים חדשים ועוד הפתעות.

Valiant Hearts: The Great War

המשחק השני שיהיה זמין על ה-PS4 במהלך מרץ הוא Valiant Hearts, עוד משחק הרפתקאות\פלטפורמה עם התמקדות בפאזלים וחידות. המשחק מספר על חבורת גיבורים לא שגרתית במהלך מלחמת העולם הראשונה, והוא מובטח לספק לכם לא מעט רגעים סוחטי דמעות. מצד שני, הוא גם מביא איתו סיפוק אדיר כאשר אנו מצליחים להציל את היום ולהקל על זוועות המלחמה.

 

PS3
 

Papo & Yo

בדרך כלל כשמפלצת אימתנית פוגשת ילד קטן, זה נגמר בילד אכול - אבל ב-Papa & Yo זה נגמר בידידות מופלאה. במשחק עלינו לפתור פאזלים, לשלוט על רגשותיה של המפלצת ולהשתמש בהם לטובתנו במסע למציאת התרופה לחבר הכי טוב שלנו.

Sherlock Holmes Crimes & Punishments

אם תמיד רציתם לפתור תעלומת רצח לגמרי בעצמכם ולשחק את הבלש המפורסם והמצליח בהיסטוריה, הנה ההזדמנות שלכם לעשות בדיוק את זה. מה שיפה ב-Crimes & Punishments זה החופש העצום שאנו מקבלים בתור הבלש שרלוק הולמס. נוכל לבצע את החקירה בקצב שלנו, להבין דברים בעצמנו ואולי אפילו להגיע לפתרון המפתיע.

PS Vita
 

OlliOlli 2: Welcome to OlliWood

משחק הקז'ואל הטרי והמצליח הוא אחד הכותרים החמים ביותר של ה-PS Plus החודש. אז קחו את הסקייטבורד, צאו לרחוב ותראו לנו מה אתם יכולים לעשות! המשחק יהיה זמין בחינם גם על ה-PS3.

 CounterSpy

ב-Counter Spy תצטרכו לרתום את מירב כוחות הריגול שלכם בנסיון לעצור תאגידים מרושעים מלהשמיד את הירח. המטרה שלנו במשחק היא לנוע בשטח באופן שקט ומושלם כך שהאויב לא יחשוד, ולחבל במאמצים ובמתקנים שלהם. משחק זה תומך ב-Cross-Buy ויהיה זמין גם עבור ה-PS3 וה-PS4.

מה אתם חושבים על ההיצע של סוני לחודש מרץ? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י