הרשמה

אחרי הרבה שינויים, הנה הבקר של Steam

האם העיצוב החדשני יצליח להתעלות על בקרי הקונסולות?

חברת Valve הגיעה עם הרבה הכרזות לכנס GDC השנה, כולל ההכרזה על בואן של קונסולות ה-Steam בנובמבר הקרוב. ה-Steam Machines יהיו למעשה מחשבים מותאמים לטלויזיה, עם מערכת ההפעלה הקומפקטית SteamOS וממשק מיוחד של Steam, שיוכל לעבוד אך ורק עם הבקר ללא שימוש בעכבר ומקלדת. Valve הציגה את הבקר החדש שלה, ה-Steam Controller, שעבר לא מעט שינויים מאז ההכרזה הראשונית לפני שנה.

הגרסה הראשונה של ה-Steam Controller כללה בכלל מסך מגע קדמי עם אופציה לעיצוב סט המקשים ספציפית לאותו משחק. מאוחר יותר הציגו את גרסת הכפתורים שויתרה על מסך המגע, ולבסוף הוחלט לחזור לשולחן השרטוטים והשלט נדחה ל-2015 במקום התכנון להשיק אותו בסוף 2014.

השלט החדש, כפי שהוצג על ידי אתר Polygon, נראה כמו הגרסה הכי קרובה שלו לבקרים שאנחנו מכירים מה-Xbox One וה-PS4. יש לו ארבעה כפתורי פנים (A, B, X, Y) וג'ויסטיק, בנוסף לשני משטחי מגע שיכולים לתפקד בתור כפתורים נוספים או ג'ויסטיק נוסף. יש תוספת מעניינת גם בגב השלט: חוץ משני כפתורי הדק ושני כפתורי כתף כמו שיש בשלטים של Xbox ופלייסטיישן, יש לו שני כפתורים נוספים - אחד בכל צד (סה"כ 6 כפתורים במקום 4). אין ספק שהשלט יקום או יפול על משטחי המגע שלו, וכאן Valve את שמה את מבטחיה דווקא בקהילה. ניתן לעצב פרמטרים שונים של שני משטחי המגע וליצור סידור מתאים לכל משחק אפשרי - גם כאלה שדורשים עכבר. את העיצובים האלה תוכלו לחלוק עם קהילת Steam כדי ששאר השחקנים לא יצטרכו להתעסק עם ההגדרות בעצמם.

הבקר של Steam יגיע לשוק בנובמבר, יחד עם הקונסולות של Steam, ויעלה 50$.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:14 05.03.2015 | ImPact Design ImPact Design

    יש לכם קטע כזה...
    "הינה הבקר של סטים". מה עם תמונות חברים?
    נכון, אני יכול להיכנס לשאר האתרים ולעשות ולראות שם. אבל אני בוחר לראות כאן ונאלץ לעבור לאתר אחר כדי לצפות בתמונות.
    מרגיש לי שאתם מפרסמים "כתבות" כי צריך ולא כי אתם אוהבים.

  2. 2

       | פורסם ע"י