הרשמה

קנו משחק ל-Xbox One, קבלו אותו גם על Windows 10

פיצ'ר ה-Cross Buy בין חלונות ואקסבוקס הוכרז רשמית

בחודש ינואר, מיקרוסופט חשפה את התוכנית שלה לשלב בין מערכת ההפעלה הבאה שלה - Window 10, לקונסולה הביתית Xbox One. השבוע, מנכ"ל Xbox פיל ספנסר (Phil Spencer) הופיע בכנס מפתחי המשחקים GDC 2015 והרחיב עוד על איך Xbox One ו-Windows 10 ישתלבו ביחד. בהכרזה הראשונית דובר בין היתר על אפליקציית Xbox עבור Windows 10, ואפילו האפשרות להזרים תכנים מה-Xbox One לכל מחשב או טאבלט עם Windows 10 על פני הרשת הביתית.

במהלך הפאנל ב-GDC, ספנסר הכריז על משהו מלהיב לא פחות: Cross Buy בין Xbox One ו-Windows 10! המשמעות היא שנוכל לרכוש משחקים פעם אחת ולקבל אותם לשתי הפלטפורמות. הפיצ'ר הזה נמצא בשימוש של פלייסטיישן כבר שנים עם כמות יפה של כותרים שלא צריך לרכוש בנפרד לכל קונסולה. אולם, המהלך של מיקרוסופט עדיין חסר תקדים בזכות השילוב בין קונסולה למחשב ביתי. 

בסופו של יום, ההחלטה האם לכלול את פיצ'ר ה-Cross Buy נמצאת בידי המפתחים והם אלה שיקבעו. לגבי משחקים של מיקרוסופט אפשר להניח בבטחון שכל עוד זה אפשרי טכנית - המשחק יגיע לשתי הפלטפורמות ב-Cross Buy, ונוכל ליהנות ממשחקים כמו Ori and the Blind Forest ו-Fable Legnds עם Cross Buy.

בנוסף, ספנסר הציג את הפלטפורמה הגרפית DirectX12 ונראה שמחשבי Windows 10 יהנו מעליה יפה מאוד בביצועים. תוכלו לצפות במצגת המלאה בסרטון למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:57 05.03.2015 | Airstrikex Airstrikex

    הייתי אומר שהם יכולים להתחרות בסטים
    אבל המחירים בטח יהיו גבוהים פי 10.

  2. 2

    00:18 06.03.2015 | holycanoly holycanoly

    לא פרסמו ש fable legends יהיה בחינם?
    אז למה צריך cross-buy בשביל משחק חינמי...

    ללא קשר, פיצ'ר מבורך אבל טיפה מאוחר מדי, היו צריכים להגיד שיוציאו פיצ'ר שכזה עוד בתקופה שאנשים התלבטו בין הקונסולות.

    אני קניתי ps4, ולא מתכנן לקנות עוד קונסולה.

  3. 3

       | פורסם ע"י