הרשמה

Mortal Kombat X - עלילה, דמויות וג'ייסון הרוצח

כל המידע והטריילרים שאולי פספסתם בסוף השבוע

משחק המכות Mortal Kombat X מתקרב אלינו בצעדי ענק, ובימים האחרונים זה כמעט נראה כאילו "הסכר נפרץ" והמון תכנים ומידע מהמשחק מציפים את הרשת. אז בואו נעשה קצת סדר ונעבור על החומרים ששוחררו אחד אחד:

ג'ייסון מ"יום השישי ה-13" יהיה דמות DLC

בצורה בכלל לא מפתיעה, התגלה כי גם Mortal Kombat X יכלול דמויות מחוץ ליקום הסדרה ואחת מהן היא ג'ייסון וורהיס (Jason Voorhees) - הרוצח הברוטאלי מסדרת סרטי האימה האיקונית. כמו פרדי קרוגר לפניו (שהופיע ב-Mortal Kombat 9), גם ג'ייסון יהיה חלק מדמויות ה-DLC שיצטרפו למשחק לאחר ההשקה. בסך הכל מתוכננות 4 דמויות נוספות שיעלו 30$ לכל הארבע: אחת מהן היא כמובן ג'ייסון, שתיים נוספות יהיו שייכות ליקום Mortal Kombat והאחרונה תהיה עוד דמות מיוחדת - אולי הטורף?

הכירו את משפחת קייג' (ודמויות חדשות נוספות!)

כמובטח, קיבלנו טריילר חדש שחושף את משפחת קייג' (Cage) ובראשם ג'וני קייג' - אחת הדמויות הקלאסיות והאהובות בסדרה. אליו תצטרף סוניה בלייד והבת המשותפת של השניים: קאסי קייג'. בנוסף, בטריילר אפשר לראות דמויות אחרות לגמרי שעדיין לא נחשפו באופן רשמי כמו שינוק (Shinnok) וקנשי (Kenshi).

הצצה ראשונה למצב העלילתי

רוב הסיכויים שאת השעות הראשונות שלנו עם המשחק נבלה במצב העלילתי, שיציג בפנינו את האירועים דרך הדמויות השונות במשחק. קיבלנו הצצה לפרק הראשון של המשחק, שעוסק בג'וני קייג'. בניגוד למשחק הקודם, כאן יש החלטות שונות שנוכל לבצע וכן מקטעי quick-time בהם נצטרך ללחוץ על כפתורים מסוימים בתזמון מושלם. בהתאם לפעולות שלנו, הדמות עשויה להשתנות ולהשתייך לוריאציות שונות, ואפילו להשפיע על התפתחות העלילה כולה.

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי לבדוק קודם אם אתם עומדים בדרישות המערכת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י