הרשמה

האם Overlord עושה קאמבק?

סדרת ציוצים מהמפתחת Codemasters מכינה את השטח להכרזה הרשמית

זוכרים את זוג משחקי Overlord שיצאו ב-2007 ו-2009? משחקי האקשן\אסטרטגיה של Codemasters זכו להצלחה לא רעה בכלל - גם בנתוני המכירות וגם בדעת הקהל של המבקרים והגיימרים. מאז Overlord, המפתחת Triumph עבדה על כותר האסטרטגיה Age of Wonders 3 שיצא ב-2014, וייתכן שמאז היא עובדת על כותר חדש בכיכובו של השליט הרשע. הכל התחיל עם תמונה תמימה למראה שצויצה על ידי Codemasters בסוף השבוע. בתמונה אפשר לראות את את הקסדה המוכרת של Overlord, אבל המסתורין לא נגמר שם.

החל מיום שבת, עמוד הטוויטר הרשמי של Overlord החל לשתף ציוצים של Gnarl, הגובלין היועץ מהמשחקים הקודמים. הציוצים רומזים על איזשהו חפץ קסום שנמצא בידיו של Gnarl, אולי משהו שיבוא לידי שימוש באיזשהו טקס אפל? הציוץ האחרון שפורסם הבהיר ש"הרשע תמיד מוצא דרך", ולא נהיה מופתעים אם סרטון ההכרזה יתחיל עם איזשהו כישוף של Gnarl - כמו זה שהתחיל את המשחק הראשון.

למי שלא מכיר, Overlord הוא משחק אקשן מגוף-שלישי מיוחד במינו בו אנו משחקים שליט עוצמתי ורשע עם צבא של גובלינים מאחוריו. חוץ מהתקפות שיכלנו לבצע עם הדמות שלנו, מה שהפך אותו לייחודי זה השימוש בגובלינים: למשל, במקום להרוג את האויבים בעצמנו יכלנו לשלוח את הגובלינים הנאמנים. בהמשך, השחקן משיג גישה לסוגים חדשים של גובלינים ונעזר בהם כדי להשתלט על הממלכה כולה. כעת כשהטכנולוגיה הגרפית הרבה יותר מתקדמת מזו של 2009, אנו מצפים לראות כמות מגוכחת של גובלינים על המסך בו זמנית, והרבה מאוד אקשן. עכשיו נותר רק לחכות להכרזה הרשמית...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:44 23.03.2015 | kLifOrd kLifOrd

    אמבק?

  2. 2

    01:32 24.03.2015 | holycanoly holycanoly

    upvote!

    המשחקים היו נהדרים, מומלצים בחום למי שרוצה משחק כיפי עם הומור שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות.

  3. 3

       | פורסם ע"י