הרשמה

שמועה: Mass Effect 4 יגיע אלינו ב-2016

רכבת ההייפ יוצאת לדרך

כשמדברים על משחקי מד"ב מהשנים האחרונות, הכותר הבולט ביותר שקופץ ישר לראש הוא Mass Effect. הסדרה המצויינת של BioWare ו-EA סיימה את הטרילוגיה הראשונה שלה ב-2012, וכבר אז התחיל הפיתוח לכותר הבא - שלפי הדיווחים ייגע בציר זמן שונה לגמרי ואינו יכלול את הדמות הראשית - המפקד\ת שפארד. בינתיים המידע על Mass Effect 4 היה דל במיוחד, אבל מידע חדש שהגיע ממדליף מוכר בתעשיה חושף כי המשחק נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים וצפוי להגיע אלינו לקראת סוף 2016.

יש הרבה הגיון בדברים האלה, שנחשפו על ידי המדליף Shinobi602 בשרשור של NeoGAF. בתור התחלה, אנחנו יודעים בוודאות ש-Mass Effect 4 כבר היה במצב שניתן לשחק בו עוד ב-2013, כשהפיתוח התחיל רשמית ב-2012. בנוסף, בתחילת השנה החל גיוס ב-BioWare למפתחים שיעזרו בבניית מצב הרשת של המשחק - מה שמצביע על כך שמערכות הקרב והתנועה הבסיסיות כבר קיימות בשלמותן במשחק.

כל הרמזים מצביעים על השקה במהלך 2016, ולפי המדליף - היא עשויה להיות לפני תקופת הסתיו מפני שזה חלון ההשקה הצפוי של Battlefield 5. לכן, סביר יותר ש-EA תשיק את Mass Effect 4 מוקדם יותר במהלך השנה אבל אי אפשר לדעת. אחרי הכל, בשנה האחרונה ראינו מספיק מקרים של דחיות בשביל לקחת כל חלון השקה בעירבון מוגבל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י